آمادگی کامل مجموعه سپاه برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجموعه سپاه آمادگی کامل برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برای توسعه استان در ابعاد مختلف را دارد، گفت: سپاه متعلق به همه اقشار و مردم است.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۳۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
به مناسبت هفته بسیج رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار که در محل سپاه فتح استان انجام شد گفت: دانشگاه فرهنگیان نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی آینده کشور دارد.

سرهنگ حمید خرمدل با اشاره به اینکه مجموعه سپاه آمادگی کامل برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان در حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برای توسعه استان در ابعاد مختلف را دارد گفت: سپاه متعلق به همه اقشار و مردم است.

وی مهمترین مشکل امروز استان کهگیلویه و بویراحمد را اشتغال و نبود فرهنگ کار و کارآفرینی عنوان کرد و اظهار داشت: این استان با داشتن مردمی غیور، باصفا و مهمان نواز در بسیاری از شاخص‌ها وضعیت خوبی ندارد که باید با کمک روحانیت، جامعه دانشگاهی و مسؤولان برای ارتقاء آن‌ها برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان دنبال شغل کارمندی و پشت میزنشینی هستند در صورتی که با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان صاحب شغل و درآمد پایدار شد و به توسعه استان نیز کمک کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهاجرت نخبگان، ضعف فرهنگ کار، سیاست زدگی و بی تفاوتی از مهم‌ترین مشکلات استان است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد گفت: استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در این زمینه می‌تواند تاثیر‌گذار باشد.

وی از آمادگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از سالن‌های ورزشی سپاه برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: در زمینه ورزشی و سایر زمینه‌ها آماده تعامل و همکاری برای کمک به دانشگاه فرهنگیان هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار