یکی از مدعوین جلسه گفت: در این جلسه من از نحوه پاسخ دهی های بی ربط انتقاد کردم که متاسفانه معاون اقتصادی استاندار به شدت خشمگین شد و گفت که از جلسه بیرون برو.
کد خبر: ۹۰۹۲۰۲۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه راه اندازی کسب و کار با حضور معاون اقتصاد استاندار در محل فرمانداری دهلران تشکیل شد

در این جلسه که مدیران عامل بانک های استان، مدیران کل برخی دستگاه های اداری و همچنین متقاضیان کسب و کار و صاحبان طرح های صنعتی و اشتغال زایی حضور داشتند با حاشیه هایی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، بالاخره جلسه راه اندازی کسب و کار به دهلران، بزرگترین شهرستان پس از مرکز استان رسید تا برای طرح های اقتصادی در شهرستان که این روزها کرکره آنها پایین کشیده شده و متولیان آن به جای تولید و اشتغال زایی زیر بدهی اقساط وام روزهای سختی را سپری می کنند و طرح هایی که به امید اشتغال زایی و کسب درآمد با اشتیاق زیاد دنبال آن  دوندگی کردند امروز آینه دق خانواده هایشان شده است چاره اندیشی کنند.

امام این جلسه همان گونه که در ابتدای گزارش به آن اشاره شده بود به حاشیه رفت، از اخراج و ممنوع الورد بودن صاحبان طرح تا زمان یک دقیقه ای برای بیان مشکلات، یکی از خروجی های این جلسه بود.

مصاحبه با اخراجی جلسه

اسد ملکی، دارنده یکی از از طرح های شهرستان که سالهاست درگیر راه اندازی طرح اقتصادی تعطیل خویش می باشدو یکی از مدعوین جلسه بود در گفت و گو با نسیم دهلران گفت: متولیان استان با اسم راه اندازی کسب و کار می آیند ولی محتوای جلسه را که می شنویم می فهمیم خیلی ربطی با نام آن ندارد.

وی افزود: در چنین جلساتی ما باید دردو دلمان را بگوییم و و مشکلات را مطرح نماییم و در مقابل مسئولان راه کار بدهند، اما فقط پاسخ های پراکنده می شنویم.

ملکی ابراز نمود: در این جلسه من از نحوه پاسخ دهی های بی ربط انتقاد نمودم که متاسفانه معاون اقتصادی استاندار به شدت خشمگین شد و با ریاد گفت که از جلسه بیرون برو...

وی اظهار کرد: مسئولان پاسخگو باشند که خروجی مصوبات اینچنین جلساتی چیست؟ آیا با این جلسه مشکل طرح های تعطیل و نیمه تعطیل برطرف شد؟

مصاحیه با ممنوع الورود جلسه

صیدی دیگر صاحب طرح اشتغال زایی در گفت و گو با نسیم دهلران گفت: برای بیان مشکلات طرحم به فرمانداری آمدم که متوجه شدم جلسه ای با صاحبان طرح اقتصادی گرفته اند.

وی افزود: با امید برطرف شدن مشکلم خودم را به سالن جلسات رساندم تا در جلسه ای که به نام افرادی چون من است شرکت کنم و مشکلاتم را بازگو نمایم شاید مدیران اقتصادی که 220 کیلومتر آمده اند چاره ای اندیشیدند و باری از روی دوش طرح های تعطیل بردارند.

صیدی عنوان کرد: متاسفانه مانع از حضور بنده به جلسه شدند و تلاش بنده بی ثمر ماند و تا پایان جلسه در حیاط فرمانداری معطل ماندم.

حال جای سوال اینجاست، معاون محترم استاندار که جایگاه اقتصادی استان را یدک می کشد، چه میزان اعتبار به شهرستان دهلران اختصاص داده است؟

این چندمین جلسه راه اندازی کسب و کار در سطح شهرستان دهلران است؟

معمولا باید در سطح شهرستان به این معقوله مهم از قبل پرداخته می شد تا پس از جمع بندی، تعداد کارگاه های فعال، نیمه فعال و تعطیل شناسایی و در جلسه بر اساس اولویت و نیازسنجی به صورت تخصصی مشکلات و موانع رسیدگی و خروجی آن حداقل راه اندازی یک طرح تعطیل یا نیمه تعطیل باشد.

امام متاسفانه جلسه فوق نخستین جلسه ای بود که با حضور اعضاء برگزار شد و انتقاد معاون اقتصادی استاندار را به دنبال داشت و گفت "فرماندار باید این جلسه را هفته ای برگزار نماید"

و این بود قصه ی راه اندازی کسب و کار در شهرستان دهلران...

به پایان رسید این دفتر، حکایت همچنان باقیست...

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار