ضمن دیدار با مددجویان و تبریک شب یلدا؛
خبرگزاری بسیج: همزمان با شب چله، شهردار منطقه 20 با حضور در مددسراهای ویژه مراقبت از معتادان بهبود یافته و کارتن خواب ها، ضمن تبریک شب یلدا به ساکنان این سراها، پای درد دل آنها نشست و در حوزه اشتغال قول داد که در واحد خدمات شهرداری از وجود آنها بهره می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۹۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر فرهاد افشار در جمع معتادان بهبود یافته شب یلدا را قسمتی از فرهنگ مترقی ایرانیان دانست و گفت: شب یلدا به نوعی دل ها را به هم نزدیک می کند و مردم در این شب از نعمات حضرت حق قدردانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه دو ماه پیش هم به دیدار این افراد آمده بود، اظهار داشت: تلاش می کنم که فاصله زمانی دیدارها کوتاه تر شود ، افشارهمچنین وعده داد فضای زندگی آنان را آنطور که شایسته و در شان انسان است، تقویت کند و در صورت امکان مکان بهتری در اختیار آنها قرار دهد یا این فضا را بهبود ببخشد.

دکتر افشار قول داد که برای تک تک مددجویان در بخش خدماتی، اشتغال ایجاد کند، همچنین برای درمان این افراد با توجه به جلساتی که با مدیر بیمارستان فیروزآبادی برگزار شده نسبت به درمان آنها نیز گام هایی برداشته شده است.

در حاشیه این دیدار گروه موسیقی نیک اندیشان نافا به اجرای موسیقی شاد پرداخته و لحظاتی شاد برای ساکنان این مددسرا ایجاد کردند.

ارسال نظرات