مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: کشور ما یکی از کشور‌های سرآمد در حوزه تامین امنیت پرواز و هواپیمایی است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۹۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: منافقان درصدد بودند اجازه ندهند نهال انقلاب رشد کنند، اما سنگر مقدس امامت جمعه در بسیاری از موارد مانع این مسئله شد. اکنون نیز جنگ اقتصادی در کشور ما جریان دارد و یکی از اهداف دشمن ایجاد ناامنی است و از مجرای ایجاد دلسردی در میان مردم و ایجاد القاء وارد شده است.

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حفاظت گفت: برخی پای سفره انقلاب می‌نشینند، اما نمکدان می‌شکنند و دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و ملت ایران و به ویژه جوانان پرشور و هوشمند ما بهتر از گذشته دشمن را ناامید می‌کنند.

علیزاده بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی بر بلندای عزت و اقتدار قرار دارد و حرف‌های زیادی در حوزه امنیت و به ویژه امنیت هوایی داریم. فرودگاه مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور است و سه سالن پروازی مجزا دارد و بیش از ۴۴ هزار پرواز ورودی و خروجی طی امسال داشته و بیش از ۶ میلیون مسافر در این مدت جابجا شده‌اند؛ تنها در شب میلاد حضرت رضا (ع) تعداد ۳۸ هزار و ۸۷۴ مسافر جابجا شدند و ۲۷۰ پرواز داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده بود و تامین امنیت این پرواز‌ها فعالیتی بسیار گسترده است.

وی ادامه داد: متاسفانه کمتر نسبت به موضوع امنیت در حوزه هوایی توجه می‌شود؛ سپاه انصارالمهدی حفاظت از اماکن حساس را برعهده دارد و دیگری سپاه حفاظت هوایی است و فرزندان شما با آموزش‌های تخصصی در حوزه تامین امنیت در این مسئله ایفای نقش می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: مردم باید بدانند سفر‌های امن هوایی مدیون مجاهدات و ایثار فرزاندان خودشان در مجموعه سپاه حفاظت هوایپمایی است.

علیزاده گفت: در حوزه حفاظت هواپیمایی اقدامات زیادی صورت گرفته که سبب دلگرمی مردم و حتی شرکت‌های هواپیمایی شده، اما برخی همواره در این حوزه نق می‌زنند و حرف‌های پوچی در این حوزه می‌زنند، کشور ما یکی از کشور‌های سرآمد در حوزه تامین امنیت پرواز و هواپیمایی است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه هوافضا بیان کرد: چندی قبل نمایشگاهی از پیشرفت‌های این حوزه صورت گرفته بود برگزار شد و آنجا عنوان کردم باید این پیشرفت‌ها به مردم گفته شود؛ امروز بسیاری از قطعات هواپیما‌ها در داخل کشور ساخته می‌شود؛ اقدامات بزرگ صورت گرفته باید اطلاع رسانی شود.

علیزاده اظهار داشت: امروز برخی اندیشه‌های غربی را ترویج می‌کنند و تصور می‌کنند هنر کرده‌اند و با این شجره طیبه اسلامی مبارزه می‌کنند؛ امروز بدانیم دشمن ریشه این درخت را هدف قرار داده است و این ریشه ارزش‌ها و انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها