خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو:

انقلاب اسلامی در مرحله جدیدی قرار گرفته است

امام جمعه ماکو گفت: انقلاب اسلامی ایران در مرحله جدیدی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۸۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو گفت: رسیدن به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران، به معنای پختگی و کمال است.

وی شکوه ۴۰ سالگی انقلاب ایران را همواره همانند شروع مجدد حیات وی در مرحله جدیدی و رسیدن به سن تکامل یاد کرد و افزود: دشمن می‌خواهد جشن ۴۰ سالگی انقلاب ایران گرامی داشته نشود، ولی به لطف خداوند و به همت مردم همیشه در صحنه، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه ماکو با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد بین مردم و مسئولین، با به کارگیری توطئه اقتصادی و معیشتی، نگرانی را در بین مردم ترویج دهد، ادامه داد: جنگ روانی و رسانه‌ای حتی در زمان تهدیدهای حداکثری در دستور کار دشمن قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی وظیفه مردم در این برهه از زمان را مجادله در برابر تبلیغات مسموم دشمن و گوش ندادن به آنها ابراز و تاکید کرد: مسئولین نیز باید مشکلات اقتصادی، معیشتی و معضل بیکاری جوانان را حل کنند.

وی همچنین بر موضوع بهداشت و سلامت از دیدگاه اسلام و پیامبر اشاره و افزود: پیشگیری، عامل مهم در سالم ماندن جامعه از دیدگاه اسلام است.

امام جمعه ماکو در تشریح امورات بهداشتی از دیدگاه پیامبر مکرم اسلام، خاطرنشان کرد: اموراتی که در قالب امر مستحبی از سوی پیامبر مطرح شده است، امروزه با پژوهش‌های صورت گرفته در راستای سلامت جسمی و روحی یک واحب شمرده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات