خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: دشمنان ایران اسلامی با ابزارها و روش های گوناگون در تلاش برای ضربه به نظام هستند ولی باید بدانند این نظام با اتکا و حفظ فرهنگ غنی ایثار و شهادت این راه را ادامه می دهد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۳۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
ایران اسلامی با اتکا و حفظ فرهنگ غنی ایثار و شهادت راه را ادامه می دهدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: بقا و توسعه هر کشوری نیازمند وجود امنیت داخلی است و از ناامنی مردم و جامعه متضرر می‌شوند.
وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با ابزار‌ها و روش‌های گوناگون در تلاش برای ضربه به نظام هستند، ولی باید بدانند این نظام با اتکا و حفظ فرهنگ غنی ایثار و شهادت این راه را ادامه می‌دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاهیان انصارالحسین (ع) همدان در برخی از مناطق زلزله زده امنیت مردم را تامین می‌کنند اضافه کرد: مرزبانان غیور ایران در بدترین شرایط جوی و با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان امکان کوچک‌ترین تجاوز را از بیگانگان گرفته اند.
محمدی تاکید کرد: بازسازی و تامین امنیت برخی از مناطق زلزله زده استان‌های غربی به همدان واگذار شده که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: بنیاد مسکن همدان بیش از ۸۰ روستا را بازسازی کرده و سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در نظم بخشی و تامین امنیت به خوبی در این حوزه نقش آفرینی کرده و مورد توجه مردم قرار گرفته است.
وی گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه همدان با حضور مقتدرانه در مناطق غربی و اجازه هیچگونه تجاوز به خاک کشور را نمی‌دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات