آیت الله ولی رضا قربانی حق مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن شب گذشته در مراسم استقبال از شهدای گمنام در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن گفت: در مکتب امام خمینی(ره) سازش با دشمن اصلا اعتبار ندارد اما متاسفانه برخی فقط به سازش فکر می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۰۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، آیت الله ولی رضا قربانی حق مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن شب گذشته در مراسم استقبال از شهدای گمنام در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن گفت: دشمن در دشمنی خودش همه کار کرده و می کند تا به ما ضربه بزند اما متاسفانه برخی در مسیر انقلاب گویا زنگار زده اند و هر چه دشمن دشمنی می کند اینها بیشتر به او دل می بندند.
مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن با اشاره به سازشکاری برخی از مسئولین اظهار کرد: در مکتب امام خمینی(ره)  سازش با دشمن اصلا اعتبار ندارد اما متاسفانه برخی فقط به سازش فکر می کنند.
امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ان شاء الله در چهل سالگی انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن با حضور مردم انقلابی جشنی با شکوه می گیریم اما باید یک مهندسی جدید صورت بگیرد چرا که امام(ره) در وصیت نامه خود گفت نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد اما اکنون شما ببینید همه جا در دست نامحرمان قرار دارد و به قول عزیزی که عنوان می کرد انگار مسئولین می خواهند انقلاب را سرنگون کنند اما مردم اجازه نمی دهند.

آیت الله قربانی حق با تاکید بر نصرت و امداد الهی خطاب به مسئولان کشور متذکر شد: وقتی شما اهل مبارزه و مجاهدت باشید خداوند به شما نصرت الهی را اعطا می کند چرا که خداوند در قرآن کریم می فرماید: يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم.(سوره مبارکه محمد آیه ۷)

وی در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: رهبر معظم انقلاب با درک عمیقی که از آیات قرآن دارند به ملت ایران نوید فتح و پیروزی می دهند و در این چهل سال به قول مرحوم آقای بهجت(ره) امداد و یاری خداوند برای ما به اثبات رسیده است و این توطئه هایی که بر علیه کشور صورت می پذیرد اگر امداد الهی نبود بلاشک هر کشوری بود بارها فرومی پاشید.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن با اشاره به دوران دفاع مقدس تاکید کرد: مجلس شهدا مجلس میثاق با آرمان ها و ارزش های انقلاب است و ما را به دوره دفاع مقدس می برد، دوره ای که باب شهادت باز بود و نه تنها کارخانه انسان سازی بلکه انسان عارف سازی بود و شهدا راه صد ساله را یک شبه طی می کردند.

آیت الله قربانی حق در رابطه با خیانت برخی از مسئولان به بیت المال اظهار کرد: متاسفانه عده ای به جان بیت المال افتاده اند و باعث سلب اعتماد مردم شده اند که این بدترین ضربه به انقلاب است.

امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن در پایان خاطر نشان کرد: اینهایی که دل در گرو انقلاب ندارند باید کنار بروند و افراد انقلابی تازه نفس و جوان روی کار بیایند تا مردم لذت انقلاب را بچشند چرا که این رجال مردم را محروم از درک لذت انقلاب کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات