مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال دامن زدن به اسلام هراسی هستند.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۱۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی صبح امروز در همایش هم‌اندیشی روحانیون شیعه و سنی خوی، اظهار کرد: مشت محکم مردم ولایی بر دهان دشمنانی است که سعی دارند با تفرقه افکنی و اختلاف مابین برادران و خواهران شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند..

وی گفت: فضای مجازی مهمترین منبع و مرکز این آتش است و  25 شبکه ماهواره ای هم برنامه هایی با عناوین مختلف مذهبی و خانوادگی اسلام هراسی را دامن می زنند.

این مسئول افزود: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و حساب شده سعی می کنند با فتواهای افراد به ظاهر روحانی، دستورات دینی جعلی و خودساخته را به جامعه و بین مردم تزریق کرده و روز به روز بر تعداد شبهه ها اضافه کنند.

این مسئول ادامه داد: راه اندازی گروهک تکفیری از جمله این جریانات است که برنامه هایی چون جمود فکری، جاهلیت، خشونت در اجرای احکام، منحرف کردن حرکت بیداری اسلامی، مخدوش کردن چهره اسلام در دنیا را دنبال می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان افزود: گروهک تکفیری که از طرف ضربه دیدگان از اسلام و انقلاب ایران خط گیری شده و تغذیه می شوند برای پیاده کردن اهداف و برنامه های خود هزینه های گزافی را صرف می کند.

وی راه‌برون رفت از دسیسه های دشمنان و جریان تکفیری را هوشیاری نخبگان و بزرگان علم دانست که نقش و وظیفه خطیری را در آگاه سازی جامعه دارند چرا که باید کاملا مردم را با مفاهیم ترور خشونت جنایت و نابود کننده تمدن اسلامی باخبر کنند.

حجت الاسلام سرایی در پایان به جمله معنادار و تاریخی حضرت امام (ره) که فرموده اند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن آشکار و اصلی ما آمریکای جنایتکار است نباید فراموش کنیم زمانی که آمریکا در جهان حرف اول را می زند و انقلاب ما غریب بود امام (ره) با این جمله سیلی فراموش نشدنی به آمریکا زد.

انتهای پیام

ارسال نظرات