خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: برنامه ما در دانشگاه حرکت در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم این گفتمان عمیق‌تر و وسیع‌تر در جای جای کشور اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

ضرورت نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرتضی قائمی در نشست مشترک با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: برنامه ما در دانشگاه حرکت در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم این گفتمان عمیق‌تر و وسیع‌تر در جای جای کشور اسلامی نهادینه شود.

 وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه است اما باید ما با تمام توان در تربیت نیروی انسانی متعهد و حرکت در مرزهای دانش در حوزه‌های پژوهشی رشد کنیم تا بتوانیم گرفتاری‌های علمی و اجتماعی جامعه را حل کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج می ‌تواند دانشگاه را در حرکت به سمت حل مشکلات جامعه کمک‌رسان شود.

وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی باعث عزت و سربلندی جامعه است، اظهار داشت: کسانی که از حیثیت جامعه دفاع کردند امروز نیز می‌توانند همچون بسیجیان واقعی از حیثیت ایران اسلامی دفاع کنند و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با مدیریت بسیجی در آموزش و پژوهش کارها را به پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات