خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز دشمن با تمام توان سعی در ایجاد تفرقه در نظام اسلامی دارد و ما باید با ایجاد وحدت رویه در سیستم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان به خدمت به مردم بپردازیم و بار را از روی دوش مردم برداریم.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۰۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

امروز دشمن با تمام توان سعی در ایجاد تفرقه در نظام اسلامی دارد به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج سرمایه ملی  است و نقش بی بدیل آن را  دفاع مقدس و سایر عرصه‌های پیشرفت ایران اسلامی نظاره‌گر بوده‌ایم  و امید دارم بتوانیم با روحیه بسیجی در تمام عرصه‌ها پیروز شویم.

وی افزود: حضور آقای قائمی در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مغتنمی است تا با روحیه انقلابی و جهادی بتوانیم در پیشرفت راهبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تلاش بیشتری کنیم.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: سپاه با تمام توان و ظرفیت موجود در این نهاد در خدمت مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت:  باید با ایجاد همدلی و هم افزایی در استان در بخش های مختلف سعی شود در  خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان در حوزه های مختلف تلاش بیشتری صورت پذیرد.

سردار مجیدی بیان کرد: این ظرفیت در دانشگاه آزاد اسلامی همدان  وجود دارد که با هم افزایی بین مراکز علمی تاثیر بسزایی در ایجاد وحدت رویه در استان کند.

 فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: امروز دشمن با تمام توان سعی در ایجاد تفرقه در نظام اسلامی دارد و ما باید با ایجاد وحدت رویه در سیستم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان به خدمت به مردم بپردازیم و بار را از  روی دوش مردم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات