خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران هشت دفاع مقدس را تجربه کرده‌ و همه آنها به نیت قربه‌الی‌الله و به نیت و نام و یاد امام حسین(ع) وارد صحنه شده و از خاک کشور دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۲۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حبیب شهسواری امروز در جشنواره نشان محبت که در سالن برق ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا تاج سر ملت ایران هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه ملت ایران هشت دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند همه آنها قربه‌الی‌الله و به نیت و نام و یاد امام حسین(ع) وارد صحنه شده و از خاک کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه شعار ملت ایران ناشی از شعورشان است، بیان کرد: وقتی امام راحل(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد بسیاری از مردم سهل گرفته و جدی نگرفتند اما هم اکنون می‌بینیم که کربلا راهش به دل‌ها باز شده و باز هم در آرزوی گشایش قدس هستیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) عنوان کرد: ایشان فرمود ما هرچه داریم از محرم و صفر بوده و این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌ داشته است.

وی گفت: آذربایجان‌غربی علاوه بر 12 هزار شهیدی که تقدیم انقلاب کرده است، 24 هزار شهید مهاجر از استان‌های کشور در این سرزمین از جان خود گذشته در مقابل استکبار ایستادگی کردند و جان دادند و ما فرزندان این سرزمین به نام امام حسین (ع) تا ابد از خاک کشور دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات