خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در درس مکارم اخلاق و معنویت ویژه مدیران این شهرستان با تشریح اصول حکومتی امیرالمومنین(ع)، فراموشی اهداف اصلی را مایه فروپاشی هر حکومتی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۶۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  علی نعمت زاده با اشاره به منشور حکومتی حضرت علی(ع) ابراز داشت: یکی از افول حکومت ها این است که اهداف اصلی به فراموشی سپرده شود و مدیران به فروعات مشغول شوند و افراد فرومایه صاحب پست شوند و افراد دارای فضیلت در پشت پرده بمانند.

وی بودجه را سرفصل حکومت داری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مملکتی که امنیت نداشته باشد مردم در آسایش نخواهند بود، موفقیت در مدیریت از دیدگاه حضرت علی(ع) رعایت تقوای الهی است.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به ظاهرسازی برخی مدیران در ایام انتخابات تاکید کرد: مدیر مومن باید ارتباط درستی با خداوند داشته و باطن پاکی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران حتی اگر یک ساعت از عمر مدیریت شان باقی مانده باشد نباید خداوند را به خاطر حفظ منافع دیگری به غضب بیاورند.

امام جمعه مرند با اشاره به اینکه مدیر باید عشق خدمت به مردم داشته باشد، عنوان کرد: زمینه سقوط در مدیران بیشتر است و هر مدیری هر چه مقام بیشتری داشته باشد باید ارتباطش را با خداوند بیشتر کند.

وی همچنین با بیان اینکه خداوند وعده یاری به مومنان داده است، تاکید کرد: در طول ۴۰ سال گذشته علیرغم هزینه های مختلفی که پرداخت کرده ایم، اما در برهه های مختلف، آمریکا را شکست داده ایم.

استاد حوزه و دانشگاه اذعان داشت: ایمان در بدترین وضعیت انسان را حفظ می کند، امروز بیشترین فشارها به عربستان سعودی است علیرغم اینکه یمن تخریب شده و مردم آن در گرسنگی به ثمر می برند.

ارسال نظرات