خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما قانون عفاف و حجاب را نمی توانیم اجرا کنیم خیلی عجیب است گفت: همه چیز را از دست خواهیم داد با این توجیه گری که در کشور داریم.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۴۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست شورای استانی امر به معروف و‌نهی از منکر استان اظهار داشت: امروز امانت بر دروش ما در حفاظت از ارزش های فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده از کوه سنگین تر است که ظاهرش را می بینیم و باطنش چیز دیگری است.

وی عنوان داشت: در مکتب اسلام انسانها در سایه ایمان برادر می شود و آنهایی کمه به حقیقت از مکتب آموختند به هم محبت می کنند و در حق یکدیگر ایثار می کنند.

عبادی خاطرنشان کرد: در فرهنگ غرب امروز به انواع و اقسام حیله و مکر و انفعال جبهه های مخالف در دنیا در حال گسترش است.

گوهر گرانبهای فرهنگی اسلامی امانتی از کوه سنگین تر بر دوش ما است

 وی متذکر شد: عفاف و حجاب، سبک زندگی و خانواده مسئله عمیقی است چون وراثت محبت از این مجرا به نسل بعد منتقل می شود. اگر ما از دور نگاه کنیم که ارزش های خانوادگی، ناموسی و فرهنگی جامعه را از دست دادیم.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: از دور از اروپا چیزی می شنویم اما واقعیت ها چیز دیگر است چندی قبل رسانه ها نوشتند که در انگلیس وزیر جدیدی به نام وزیر تنهایی منصوب شد چون در غرب بسیار هستند کسانی که ممکن است ماه ها هیچ کس با آنها صحبت نکند و نیز وزیر خودکشی در انگلیس منصوب شد.

 وی ادامه داد: وقتی اعتماد از میان خانه ها به خاطر انواع و اقسام شیوه های فرهنگ کش از بین برود و مسئولین بی تفاوت باشند؛ کدام انسان است با سلب اعتماد در خانه به ناموس بتواند محبت حقیقی به فرزند داشته باشد؟ هرگز ندارد و فرزند هم نسبت به والدین اعتماد ندارد.

عبادی اظهار داشت: اروپایی ها از روابط عاطفی در خانه محروم هستند. ما حالا نمی فهمیم و گوهر گرانبهای فرهنگ ایمانی و اسلامی را از پیش ما می دزدند و بر هر اندازه از دست ما کار برآید و نکنیم نسبت به نسل آینده مسئولیم و خیانت کردیم.

از تجربه های دیگران عبرت بگیریم

وی با بیان اینکه از آنهایی که مسائل را از قبل تجربه کردند عبرت بگیریم گفت: در دوران رضا شاه روزی که انگلیس بر ملت ایران مسلط می شود بر مادران و خواهرانی که تقوا، پرهیزکاری، خانه داری و فداکاری ها داشتند در هر خیابان و کوچه ای چادر را از سر زن مسلمان می کشیدند و آتش می زدند و هیچ کس اعتراضی نمی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما قانون را نمی توانیم اجرا کنیم خیلی عجیب است گفت: قانون هویت هر جامعه است حتی قانون بد را نباید زیرپا گذاشت بلکه باید اصلاح کرد.

وی تصریح کرد:  این شل بازی که درآوردیم همه چیز را از دست خواهیم داد خیالتان جمع باشد . این توجیه گری که در کشور داریم.

عبادی یادآور شد: آنها در زمان رضاشاه چه کردند و برای اینکه مسئله را پاک کنند در  مسجد گوهرشاد جمعیت را به رگبار بستند. کی به کی بود و همه را مرده و زنده دفن کردند اینطور قانون کشف حجاب را اجرا کردند اما ما قانون رسمی اسلامی و مصوب مجلس کشورمان را نمی توانیم اجرا کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها