خبرهای داغ:
22 پژوهشگر برتر استان قزوین در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۳۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این مراسم با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین و جمعی از استادان و پژوهشگران استان در سالن علامه دهخدا دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.
دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان و دبیر علمی جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده در این مراسم گفت: کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان ماهانه در استانداری تشکیل جلسه می دهد و دبیر آن رییس دانشگاه بین المللی امام و هماهنگ کننده آن معاون پژوهشی دانشگاه است.
مهدی زندیه افزود: برای انتخاب پژوهشگران برتر از سه ماه گذشته کار کمیته آغاز شد و با تصویب این کمیته مراسم افتتاحیه هفته پژوهش در سالن دانشگاه پیام نور استان و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در سالن ورزشی شهید رجایی آن دانشگاه برگزار شد.
وی ادامه داد:برای انتخاب پژوهشگران برتر استان از همه دانشگاه ها و مسئولان پژوهشی استان درخواست شد سه نفر از پژوهشگران برتر خود را به دبیر علمی که دانشگاه امام بود معرفی کنند که در نهایت 22 پژوهشگر از مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، حوزه علمیه و آموزش و پرورش انتخاب شدند.
این مسئول اضافه کرد: افتخار می کنیم که در بین پژوهشگران استان در این دوره دانش آموزان نیز حضور دارند که نشان دهنده بها دادن به تحقیق و پژوهش در رده های پایین علم آموزی است.
در ادامه این مراسم از پژوهشگران برتر استان در رشته های مختلف با اهدای لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها