خبرهای داغ:
در راستای دهمین اجلاسیه شهدا و ایثارگران روحانی استان اصفهان حجت الاسلام صادقی با حضور در خانه شهیدان حجت الاسلام والمسلمین شهید احمد قنبری و حجت الاسلام والمسلمین سید نبی حسینی از شهدای مدافع حرم استان با خانواده این شهیدان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۱۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان با حضور در خانواده شهید حجت الاسلام شیخ احمد قنبری گفت: همه افراد حاضر نیستند در راه دین فداکاری کنند وتن‌ها برجستگان امت هستند که حاضرند در را اسلام فداکاری کنند و شهید قبنری و شما از این افراد هستید
حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه از دست داند فرزند سخت است گفت: شما که این سختی را برای خدا تحمل می‌کنید خداوند متعال نیز به لطف خود چشم شما را روشن خواهد کرد.
در ادامه پدر شهید مدافع حرم شهید حجت الاسلام احمد قنبری گفت: خداوند در قرآن به انسان می‌گوید من نظاره گر شما هستم و، چون خداوند انسان را نگاه می‌کند اشکالی ندارد که انسان از خدای خودش دلبری کند من هم به شهادت فرزند خودم این زاویه نگاه می‌کنم که خداوند نظاره گر احوال ما است.
پدر شهید قنبری با اشاره به اینکه شهید از دوران کودکی در مجالس دینی رشد یافت و از مادر خودش در کودکی قرآن را فراگرفت گفت: یکی از ویژگی‌های بارز او این بود که تا سخنان معصومین را در خودش پیاده نمی‌کرد بر زبان نمی‌آورد و اگر توصیه‌ای به کسی داشت ابتدا خودش آن را انجام داده بود.
همچنین در ادامه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) از خانواده شهید مدافع حرم سید نبی الله حسینی که فرزند شهید هم از مدافعان حرم است و در جبهه حضور دارد سرکش کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها