خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

تلاش حداکثری برای اجرای اقتصاد مقاومتی/به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان هستیم

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سطح تولید و کیفیت بهتر در شهرستان ها، خودکنترلی و مدیریت پایدار را در پی دارد که از جمله اهداف برگزاری کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای توسط بسیج سازندگی می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۰۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

حمیدرضا اله بهداشتی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامرعج استان قزوین در حاشیه امضاء تفاهم نامه این سازمان با سازمان فنی و حرفه ای قزوین اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان حرفه و کلاس اموزشی با همکاری سازمان فنی حرفه ای و بسیج سازندگی در سطح استان قزوین برگزار کرده ایم.
وی افزود: هماهنگی و ارتباط جامع جهت برگزاری کلاس های آموزشی با سازمان ها فنی و حرفه ای صورت گرفته که شامل تمام اقشار مختلف بسیج از جمله دانش اموزان ، محلات و بسیجیان می باشد.
اله بهداشتی بیان کرد: کلاس های آموزشی در راستای زندگی شخصی و نیازهای َشغلی می باشد که هم جامعه زنان و هم مردان می توانند از این کلاس ها استفاده کنند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش تکمیلی پس از برگزاری کلاس های جامع در تفاهم نامه جدید عنوان کرد: برخی از مراجعه کنندگان پس از پایان دوره برای گذراندن دوره آموزش تکمیلی مراجعه می کنند که در تفاهم نامه جدید با سازمان فنی و حرفه ای مقرر شده که کارگاه های آموزشی را برای دوره تکمیلی فراهم شود..
وی با اشاره به این موضوع که برگزاری کلاس های آموزشی در راستای اقتصاد مقاومتی می باشند، اذعان کرد: کلاس های مختلف فنی و حرفه ای صنایع دستی، کشاورزی،صنعتی و... برگزار می شود تا افراد با گذراندن این دوره ها کار مناسبی برای خود ایجاد کنند.
اله بهداشتی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سطح تولید و کیفیت بهتر در شهرستان ها، خودکنترلی و مدیریت پایدار را در پی دارد که از جمله اهداف برگزاری کلاس های آموزشی می باشد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی پیشرو در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است که نتایج این فعالیت اشتغال زایی برای جوانان می باشد.
این مسئول در خاتمه از همکاری معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در کلیه طرح های سازمان بسیج سازندگی و مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین تقدیر و تشکر نمود.
۱۰۰۳/ ت۳۰/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها