در اين نمايشگاه از آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي سازمان بسیج حقوق دانان که نزدیک به ۳۰۰ اثر علمی و پژوهشی در قالب کتب؛ فصلنامه های علمی و پژوهشی؛ گزارش های پژوهشی؛ نرم افزارهای حقوقی؛ دوماهنامه تخصصی حقوق، قانون و قضاارائه گردیده است.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۹۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، در اين نمايشگاه از آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي سازمان بسیج حقوق دانان که نزدیک به ۳۰۰ اثر علمی و پژوهشی در قالب کتب؛ فصلنامه های علمی و پژوهشی؛ گزارش های پژوهشی؛ نرم افزارهای حقوقی؛ دوماهنامه تخصصی حقوق، قانون و قضاارائه گردیده است.

در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) مبني برتوجه به تحقيقات علمي و پيشرفت علم و فناوري در جهت خدمت رساني بهتر به مردم و به مناسبت هفته پژوهش، نمايشگاه مشترك دستاوردهاي علمي و پژوهشي سازمان قضايي نيروهاي مسلح، سازمان بسيج حقوقدانان و دفتر تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ همزمان با آغاز هفته پژوهش در تاريخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۷ مصادف با ولادت امام حسن عسكري عليه السلام در سالن كوثر سازمان قضايي نيروهاي مسلح با حضور رياست محترم سازمان حجت الاسلام و المسلمین شكرالله بهرامي افتتاح گرديد.

در اين نمايشگاه از آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي سازمان بسیج حقوق دانان که نزدیک به ۳۰۰ اثر علمی و پژوهشی در قالب کتب؛ فصلنامه های علمی و پژوهشی؛ گزارش های پژوهشی؛ نرم افزارهای حقوقی؛ دوماهنامه تخصصی حقوق، قانون و قضا؛ اولويت‌هاي تحقيقاتي آتي و گزارش های عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان که حاصل نتایج پژوهش های علمی نخبگان بسیجی؛ نشست های هفتگی؛ همایش؛ نقطه نظرات مدیران حقوقی، مقامات قضایی و اساتید دانشگاهی با محوریت مسائل و معضلات حقوقی کشور از جمله اقتصاد مقاومتی؛ استکبار ستیزی؛ مبارزه با فساد اقتصادی، اداری و مطالبه گری می باشد.

همچنین در این نمایشگاه آخرين دستاوردهاي علمي و پژوهشي دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضايي در سال‌هاي ۹۶ و ۹۷ رونمايي شد. از نكات برجسته اين نمايشگاه رونمايي از جديدترين دستاوردهاي علمي گروه پژوهش از جمله طرح‌هاي پژوهشي: برون‌سپاري خدمات و فعاليت‌هاي قضائي(برنامه‌هاي پنجم و ششم توسعه كشور) سازمان قضايي نيروهاي مسلح، طرح تحقيقاتي بررسي و تعيين وضعيت اشتياق شغلي كاركنان سازمان قضايي نيروهاي مسلح، کارآمدی سیاست جنایی ایران در قبال حبس با خدمت و تعيين قيمت تمام شده پرونده‌هاي قضايي در سازمان قضايي نيروهاي مسلح، آثار كاركنان و قضات سازمان قضايي نيروهاي مسلح در قالب كتاب، رساله، پايان‌نامه و مقاله و طرح‌هاي كسري خدمت ويژه نخبگان نيروهاي مسلح است كه درمعرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.

آقاي دكتر حشمتي نژاد مسئول گروه پژوهش سازمان قضايي نيروهاي مسلح، هدف از برگزاري اين نمايشگاه را عمل به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) درخصوص گسترش دانش و پژوهش در دستگاه‌هاي دولتي و ارتباط با مراكز علمي بخصوص دانشگاهها و ارائه دستاوردهاي علمي و پژوهشي نوين متناسب با نيازهاي علمي كشور دانست و بر همكاري علمي ميان دستگاه‌هاي مختلف  تأكيد نمودند.

این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن کوثر سازمان قضایی نیروهای مسلح برای بازدید جامعه حقوقی کشور دایر است.

 
 
ارسال نظرات