در پی تحصن نمایندگان سه استان در مجلس شورای اسلامی؛
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عدم رعایت عدالت در موضوع آب را باعث تنش در مجلس و دولت دانست.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۷۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمایندگان استان اصفهان مجلس شورای اسلامی امروز پس از یک هفته استعفا به دلیل مشکلات آب استان به جلسه علنی بازگشتند که حواشی زیادی را در خانه ملت ایجاد کرد.

به محض ورود نمایندگان اصفهان، نمایندگان استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به جایگاه هیات رئیسه رفتند و خواستار رسیدگی به مشکلات آب در استان های خود شدند.

جمعیت زیادی دور صندلی مسعود پزشکیان حلقه زدند و جایگاه هیات رئیسه را ترک نمی کردند و در ادامه نیز در جایگاه هیات رئیسه به نشانه اعتراض نشستند و تحصن کردند.

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای برخی نمایندگان در موضوع آب گفت: اگر دولت به خاطر استعفای برخی نمایندگان به برخی استان‌ها خارج از چارچوب قانونی امتیاز دهد، سایر استان‌ها اعلام اعتراض خواهند کرد.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان اعتراض برخی نمایندگان به موضوع آب گفت: اگر دولت به خاطر استعفای برخی نمایندگان بخواهد به استانی امتیاز دهد بقیه استان‌ها اعلام اعتراض خواهند کرد لذا نباید خارج از چارچوب قانون امتیازی به جایی داده شود و صرفاً باید بر اساس عدالت تصمیم‌گیری کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه مسئله آب برای کل کشور وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر نمایندگان اصفهان استعفای خود را پس گرفته‌اند اما اگر دولت خارج از چارچوب قانون تصمیم بگیرد، کل مجلس و دولت را با تنش مواجه خواهد کرد.

ارسال نظرات