خبرهای داغ:
جانشین مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور

بصیرت افزایی دانش آموزان رسالت مسئولان بسیج دانش آموزی است

جانشین سازمان جامعه زنان کشور با تاکید بر نقش اثرگذار قشر دانش آموز گفت: این وظیفه به گردن همه مسئولان بسیج دانش آموزی است که آن ها را با هدف بصیرت افزایی، آگاه کنند.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۲۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج، در نشست صمیمی میان مسئولان سازمان بسیج جامعه زنان کشور و خواهر بسیج دانش آموزی نواحی شهر تهران، مینا بیابانی، جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت نزدیکی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم های اقتصادی و اجتماعی بر علیه ایران آغاز شد و بعد از آن، دشمن جنگ تمام عیار نظامی را آغاز کرد اما در دفاع مقدس هم نتیجه عکس گرفت و به تعبیری این جنگ تحمیلی فرصتی برای کادرسازی حوزه مدیریت و منابع انسانی شد تا نظام مقدس جمهوری اسلایم بتواند نیروهای توانمندی را در این حوزه ها تربیت کند.

وی با تأکید بر اینکه حرکت مردم در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بر اثر تربیت در دوران دفاع مقدس است، گفت: استمرار این حضور پرشور مردم به واسطه ی خون های شهدایی است که بر اذهان و قلوب همه اثر گذاشتند و اینکه هر چند وقت یکبار شهدای عزیز برای ما نمایان می شوند و انسجام ملی فضای معنوی را در آحاد ملت تازه می کند و تقویت می کند که این ها از الطاف حق هستند.

بیابانی ادامه داد: برخی از صاحبنظران غربی معتقدند که در اصل ایران براندازی ای صورت نداده است بلکه استکبارستیزی اتفاق افتاده است چرا که منافع آمریکا که با امتیازات فراوان پهلوی صورت گرفته بود، از بین رفته است و حال آمریکا معارضی را در مقابل خود می بیند که با آن دیدگاه جهانی، منطقه را تحت سلطه معنوی خود قرار داده است و لحظه ای از برنامه های خود عقب ننشسته است.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضعف دشمن گفت: دشمن وقتی ضعیف شود از راه دوستی وارد می شود و در چند سال اخیر این را در دشمن دیدیم که با مذاکراتی که با ایران دارند توجه جدی به ایران می شود به خاطر اقتدار ایران از  نظر اجتماعی و سیاسی و قطعا اقتصادی است.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر نقش اثرگذار قشر دانش آموز گفت: این وظیفه به گردن همه مسئولان بسیج دانش آموزی است که آن ها را با هدف بصیرت افزایی، آگاه کنند و اجازه ندهند که این سختی، هجمه و فشارها که بر کشور تحمیل شده است و باعث شده که برخی از مدیران دچار رعب شوند، بر جو روانی مدارس و آموزشگاه ها تاثیر بگذارد.

وی افزود: این اقدامات با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت می گیرد و بدانید که هر قدم کوچک تحول عظیمی می گذارد، به ویژه اینکه در حال حاضر فرزندان تاثیر بسیاری را بر خانواده می گذارند و اگر بتوان یکی از دانش آموزان را اغنا کرد، احتمال اغنا شدن حدود 3 یا 4 نفر دیگر هم صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها