خبرهای داغ:
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین:

عدم همکاری بین دستگاهی،بزرگترین مشکل راه اندازی واحدهای تولیدی جدید

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: بزرگترین مشکل راه اندازی واحدهای تولیدی جدید،عدم همکاری بین دستگاهی است.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۰۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: براساس دستور رئیس جمهوری تمام طرح های صنعتی نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد باید در اسرع وقت تکمیل شده و به بهره برداری برسند.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مرتضی علیخانی مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری واحد های صنعتی استان قزوین افزود: با توجه به دستور مستقیم ریاست جمهوری و اولویت دار شدن تکمیل سه طرح صنعتی بزرگ در استان، باید برای تکمیل آنها اقدام کرد و همچنین دلایل طولانی شدن احداث آنها مشخص شود.
وی همچنین گفت: در صورت خارج بودن مصوبات طرح شده در نشست های استان از اختیارات مدیران استانی، این مشکلات در سطح کشوری مطرح و تصمیم گیری های لازم اتخاذ خواهد شد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین افزود: یکی از مشکلات استان قزوین در رابطه با راه اندازی واحدهای تولیدی در استان، برق مورد نیاز این واحدهاست که امیدواریم این موضوع با تدبیر مسئولان کشوری هرچه زودتر حل شود.
علیخانی اظهار داشت: متاسفانه بزرگترین مشکل پیش رو برای راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه کاره در قزوین عدم همکاری بین دستگاهی است که منجر به رها سازی پروژه ها به حالت نیمه کاره شده است.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قزوین گفت: سرمایه زیادی صرف اجرای طرح های نیمه کاره شده بنابراین باید با تکمیل این پروژه ها آنها را به نتیجه رساند و زمینه های جدیدی برای اشتغال و رونق اقتصادی در استان ایجاد کرد.
در ادامه این جلسه به مشکلات راه اندازی سه واحد بزرگ تولیدی رسیدگی شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار