خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دشمنان و ضد انقلاب علیه ملت ایران هر کاری توانستند انجام دادند تا ما را ساقط کنند، اما کاری از پیش نبردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۰۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در آیین معارفه و تکریم فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم خاطر نشان کرد: مردم ما با بصیرت ما در این سال‌ها اجازه ندادند آمریکا به خواسته‌های خود برسد و قدم از قدم بردارد.
وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در طول این چهل سال هر تحریم و توطئه‌ای که خواستند، با تاکتیک‌ها و نقشه‌های متفاوت اجرا و دنبال کردند تا این نظام مردمی را به زمین بزنند، اما هر بار ناکام‌تر از بار قبل سرخورده و ناکام ماندند.
وی خاطر نشان کرد: آن‌ها در این سال‌ها گاهی حوادث و جریان‌های مختلفی را رقم زدند و حتی در اوایل زمستان سال گذشته بر موج مطالبات به حق بخش‌هایی از مردم سوار شدند تا به گمان خودشان از این فرصت پیش آمده به نفع خود بهره برداری کنند.
جانشین فرماندهی سپاه استان اصفهان ادامه داد: اتاق فکر و عملیات آمریکا و استکبار در یکی از شهر‌های افغانستان در آن زمان تشکیل شد و ۱۲ استان کشورمان را درگیر کرد، اما دیدیم مردم هوشیار ایران اسلامی با آگاهی کامل و سنجیده و شناخت به موقع دشمن صف خودشان را جدا کردند و از دشمن اعلام برائت جستند.
سردار فدا ادامه داد: غربی‌ها تابستان داغی برای ما پیش بینی و تدارک دیده بودند، اما امروز شاهدیم خودشان گرفتار زمستانی داغ در برخی کشور‌ها از جمله فرانسه شده اند و با گذشت هفته‌ها هنوز هم این جریان ادامه دارد.
وی با یادآوری اینکه در رژیم دست نشانده طاغوت شش میلیون بشکه نفت به قیمت ناچیز به غربی‌ها می‌دادیم، اما امروز در شرایط تحریم یک و نیم میلیون بشکه صادر می‌کنیم و اگر توجه بیشتری به توان داخل داشته باشیم باز هم می‌توانیم این شرایط با بهبود بخشیم.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه استکبار به سرکردگی آمریکا تصمیم داشت نگرش مسوولان جمهوری اسلامی را نسبت به آرمان‌ها و انقلاب تغییر دهد تصریح کرد: نظام سلطه در این بخش نیز با تدبیر و نقش مهم رهبری کاری از پیش نبرد و نخواهد برد.
این مقام سپاه، توطئه دیگر غربی‌ها را محدود کردن ایران در داخل مرز‌های سرزمینی خود عنوان کرد و گفت: امروز شاهدیم ظرفیت جبهه مبارزه با استکبار جهانی در منطقه شکل گرفته و روز به روز قوی‌تر و گسترده‌تر می‌شود.
امام جمعه سمیرم نیز افزود: بسیج و سپاه پرورش یافته انقلاب اسلامی هستند و همین دو نیروی متحد دشمنان را سرخورده و عصبانی کرده اند.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی با اشاره به مذاکرات طولانی مدت هسته‌ای دولتمردان گفت: مذاکره کنندگان گروه هسته‌ای کشورمان در گفت و گو‌های خود عجله کردند در حالی که اگر گوش به فرمان رهبری و ولایت بودند طرف آمریکایی اینقدر جسورانه عمل نمی‌کرد و جرات این همه تهدید به خود نمی‌داد.
وی خطاب به دولتمردان و به ویژه تیم هسته‌ای گفت: مراقب اروپای فریبکار و همراه آمریکا هم باشید چرا که تاریخ نشان می‌دهد به آن‌ها نیز امید چندانی نیست و دل بستن به آن‌ها اشتباه است.

سرهنگ دوم پاسدار جواد فصیحی پس از ۲۳ ماه و ۱۰ روز خدمت در این نشست تکریم و سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی با سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان و جانشینی فرماندهی سپاه ناحیه سمیرم، بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سمیرم معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها