معاونت خواهران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای به اعتراض نماینده مجلس شورای اسلامی به سخنان امام جمعه مشهد واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۹۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج  و به نقل از خبرگزاری فارس در این بیانیه آمده است:

 در راستای فرمایشات اخیر حجت الاسلام علم‌الهدی درباره  فضای مجازی، طیبه  سیاوشی معترض شده و مدعی است نماز جمعه تریبون تخصصی مباحث فضای مجازی نیست.

خانم سیاوشی بدانند نماز جمعه تریبون نظام است؛ نمازهای جمعه قرارگاه فرهنگی هستند؛ امامان جمعه سربازان خط مقدم نظام‌اند و با استفاده از ظرفیت نماز جمعه در راه تبیین مواضع نظام و در راستای تنویر افکار عمومی گام بر می دارند. اتفاقا تریبون نماز جمعه یک تریبون تخصصی است آنقدر تخصصی است که نماز ۴ رکعتی را ۲ رکعتی ساخته است.

خانم سیاوشی با کنایه می فرمایند مردم به عینه دستاوردهای پیام رسان‌های داخلی را می بینند و بهتر است وزارت ارتباطات و شورای فضای مجازی و دست اندرکاران این فضا مباحث را کارشناسی کنند و  از تریبون‌های دیگر به گوش مردم برسانند! حتما ایشان گزارشات مسوولین همین حوزه‌ها را نمی بینند و نمی شنوند! چه فضا و امکاناتی به پیام رسان های داخلی دادند تا مردم عملکردشان را در ترازوی قیاس بگذارند؟!

طبق آمار سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور در مقابل ۳۰۰ گیگ پهنای باند مصرفی تلگرام؛ پهنای باند ناچیز ۳۵ گیگی بی کیفیت در اختیار داخلی هاست! انصاف را در مقایسه رعایت کنیم! خانم سیاوشی تریبون نماز جمعه برای مسایل فضای مجازی تخصصی نیست؟! تریبون شما برای نظر دادن راجع به خطبه امام جمعه تخصصی است؟

ارسال نظرات