استاندار مازندران عصر دیروز در بازدید از روند بازسازی ورزشگاه نیمه کاره هفت تیر بابل گفت: این طرح ورزشی تا پایان سال جاری باید افتتاح شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۷۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاریبسیج مازندران، استاندار مازندران عصر دیروز در بازدید از روند بازسازی ورزشگاه نیمه کاره هفت تیر بابل گفت: این طرح ورزشی تا پایان سال جاری باید افتتاح شود.

 احمد حسین زادگان افزود: این استادیوم از جمله طرح های اولویت دار یکصد روزه در مازندران است که تا پایان سال باید به بهره برداری برسد.

وی افزود: شهرداری قائمشهر در بازسازی ورزشگاه شهید وطنی نقش خوبی ایفا کرده است و انتظار می رود شهرداری بابل هم در انجام برخی از اقدامات و تزئینات ورزشگاه هفت تیر ایفای نقش کند تا این طرح هر چه زودتر برای علاقمندان مورد بهره برداری قرار بگیرد.

بازسازی ورزشگاه هفت تیر بابل که از چهار ماه پیش با اعتبار 16 میلیارد ریال آغاز شد تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که شامل تجهیز و نوسازی در بخش های جایگاه ویژه، اتاق رختکن بازیکنان، اتاق داوران ، سرویس بهداشتی و افزایش ظرفیت سکوی تماشاچیان است.

این ورزشگاه در فصل گذشته چهار هزار تماشاچی را در خود جای می داد که با تکمیل طرح توسعه آن در فاز نخست این ظرفیت به  6 هزار نفر افزایش می یابد.

تیم فوتبال خونه به خونه که بازیهای خانگی اش را در ورزشگاه هفت تیر برگزار می کرد به علت بازسازی این ورزشگاه ، اکنون بازیهایش را در شهر سیمرغ برگزار می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها