طرح اعتلای مدیریت انقلابی محله با نام مختصر امام، طرح ابتکاری سپاه ناحیه بابلسر در روستای عربخیل بهنمیر (هفتمین محله از 40 محله هدف شهرستان) در گام نخست با رمز یا فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۶۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طرح امام (اعتلای مدیریت انقلابی محله) طرح ابتکاری سپاه ناحیه بابلسر در روستای عربخیل بهنمیر هفتمین محله از 40 محله هدف شهرستان در گام نخست با رمز یا فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار موسوی نژاد در گفتگو با بسیج گفت: این طرح با استقرار اکیپ پزشکی شامل پزشک عمومی، پرستار برای انجام سنجش فشار و قند خون، متخصص داخلی، مشاور خانواده، مددکار اجتماعی، دندانپزشک و پزشک طب سنتی و همچنین کمیته‌های رسانه و فرهنگی آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه بابلسر اظهار داشت: در ادامه، کمیته‌های سازندگی، عملیات، علمی پژوهشی و هماهنگی نیز در محله مستقر شدند و به اجرای برنامه مربوطه پرداختند.

وی افزود: این طرح پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و انجام نورافشانی به میمنت 40 سالگی انقلاب اسلامی با طنین بانگ الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به پایان رسید.

سرهنگ پاسدار موسوی نژاد یادآور شد: در حاشیه این طرح توزیع سبد کالا میان خانواده‌های نیازمند، دیوارنویسی، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

فرمانده سپاه بابلسر با عنوان اینکه مباحث  فرهنگی و بصیرتی در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی نیز در این طرح مورد نظر قرار گرفت گفت: مسابقات شادی برای کودکان در این جشن برگزار و از تمامی نونهالان حاضر در طرح تجلیل به عمل ٱمد.

وی بیان داشت: مشاوره خانواده، مشاوره حقوقی، گشت بسیجی محله‌محور، غرفه فروش محصولات خانگی بانوان محله، کلاس سلاح شناسی، کلاس تیراندازی با سامانه شبیه‌ساز، مسابقه کتابخوانی و مشاوره کشاورزی در حاشیه این طرح ارائه شد.

فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: تحویل وسایل ورزشی توسط تربیت بدنی سپاه بابلسر و تجهیزات نظامی جهت گشت بسیجی محله‌محور توسط عملیات سپاه بابلسر به پایگاه مقاومت بسیج محله از دیگر برنامه‌های این طرح بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها