خبرهای داغ:
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: در رابطه با درآمد ارزش افزوده حق شهرداری قم و شهروندان قمی تضییع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۲۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
حقوق شهروندان قمی در تخصیص سهم مالیات بر ارزش افزوده ضایع می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی‌اصغر رنگرز جدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با بیان اینکه در رابطه با درآمد ارزش افزوده حق شهرداری قم تضییع می‌شود، اظهار کرد: دولت پس از ۳۵ سال لایحه‌ای به مجلس داده که امیدواریم براساس جمعیت ارزش افزوده توزیع شود و حقوق شهروندان قمی به آن‌ها باز گردانده شود.

وی با اشاره به نحوه توزیع سهم مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها گفت: اینکه شهرداری قم ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده دریافت می‌کند در حالی که ما یک میلیون جمعیت داریم به نسبت تهران که ۸ برابر جمعیت دارد و چندین برابر دریافت می‌کند حق شهر قم تضییع می‌شود.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه امیدواریم در لایحه جدید حق هر شهری براساس نسبت جمعیت به آن داده شود، افزود: در بند الف. و ب. و ج. و د. ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده باید جمعیت ملاک تخصیص سهم ارزش افزوده باشد وگرنه حق شهرداری‌ها و مردم شهر تضییع می‌شود که در حال حاضر اینگونه برخورد نمی‌شود.
وی بیان کرد: در تهران که دفاتر تجاری و فروش متمرکز هستند حق دیگران به یک شهر داده شود و امیدواریم نمایندگان به این مساله توجه داشته باشند و قانون را به نفع مردم تصویب کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها