خبرهای داغ:
مرجع تقلید شیعیان گفت: یکی از مدیران کشور به من زنگ زد و گفت که اگر امری دارید، به من بگویید، من به او پاسخ دادم که من تلفن را زمین می‌گذارم، شما ناله‌های مردم را بشنوید که آن‌ها مشکلات زیادی دارند.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۲۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
مدیران ناله‌های مردم را بشنوند/ سکوت مردم در برابر مشکلات از روی نجابت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محمد علی علوی گرگانی شامگاه سه شنبه در دیدار رئیس کمیته امداد با اشاره به لزوم توجه به مشکلات مردم اظهار کرد: مدیران دولت باید محبت خود را به جامعه نشان بدهند تا مردم مشاهده کنند که وضعیت کشور در حال تغییر است.

وی ادامه داد: ملت ایران نجابت دارد که در برابر مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، مدیران دولتی نباید از این صبر مردم سوء استفاده کنند، مدیران باید به دنبال رضایت مردم باشند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: مدیران باید به دنبال کنترل نگرانی‌ها در جامعه باشند، رفع مشکلات مردم باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

آیت‌الله علوی گرگانی مردم دار بودن را از جمله ویژگی‌های اهل‌بیت (ع) دانست و تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) همیشه تلاش می‌کردند که مشکلات مردم را رفع کنند، اگر مدیران کمی دلسوز باشند، امکان حل مشکل گرانی در جامعه وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از مدیران کشور به من زنگ زد و گفت که اگر امری دارید، به من بگویید، من به او پاسخ دادم که من تلفن را زمین می‌گذارم، شما ناله‌های مردم را بشنوید که آن‌ها مشکلات زیادی دارند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: مدیران دولتی در زمینه رفع مشکلات مردم تعهد دارند، آن‌ها نباید از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران به وظیفه‌ای که به آن‌ها واگذار شده است، عمل کنند، شاهد خواهند بود که صراط مستقیم به آن‌ها نمایش داده می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها