طبق قانون، هیئت نظارت بر نمایندگان باید گزارش‌های مربوط به رفتار خلاف شؤون نمایندگی را بررسی و مجازاتی در حد محرومیت از شرکت درجلسات مجلس (۳ ماه) و حتی لغو اعتبارنامه تعیین نماید.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۹۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  ویدئویی از رفتار هتاکانه یکی از نمایندگان مجلس در فضای مجازی دست به دست شد، که همه را در شوک و البته ناراحتی از این رفتار دون شان نمایندگی ملت فرو برد. ماجرا از این قرار بود که محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی درخواستی خارج از ضوابط اداری دارد و کارمند مسئول آن قسمت در برابر خواسته وی مقاومت می‌کند و می‌گوید: «من از شما دستور نمی‌گیرم». همین موضوع باعث می‌شود که این نماینده مجلس در واکنش، با کلماتی زشت و لحنی توهین‌آمیز با این کارمند برخورد کند.
واکنش‌ها به این رفتار زشت از همان دقایق ابتدایی و پیش از رسانه‌ای شدن آن آغاز شد. آنجا که یکی از حاضران خونش از این هتک حرمت به جوش آمده و با غیرت تمام این نماینده هتاک را از آن محوطه بیرون می‌کند. در ادامه و با پخش شدن کلیپ این اتفاق شاهد سیلی از اعلام انزاجار از این رفتار بودیم که برخی از آن را می‌توانید در ادامه ببینید.

ارسال نظرات