خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: پروژه های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۷۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رضا حسینی عصر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی با بیان اینکه ترسیم اهداف انقلاب اسلامی به مردم با تمام توان پیگیری می‌شود، افزود: تمامی اقدامات در حوزه‌های زیرساختی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی به عنوان شاخص‌های توسعه‌ای به صورت مقایسه‌ای در چهل سال عمر انقلاب اسلامی باید به مردم ارائه شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب تمامی توان خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دشمنان اعمال غیر متعارف خود را آغاز کرده‌اند اما بدانند آرزوی ضربه زدن به نظام و مردم را به گور خواهند برد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: وظیفه مسوولان محلی و منطقه‌ای تببین اقدامات بعد از انقلاب به مردم و ایجاد شور و امید در دل مردم است.

حسینی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ و خوبی برای افتتاح و بهره‌برداری در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان آماده شده است، تصریح کرد: باید دشمنان با دیدن اقدامات نظام در همه جوانب بفهمند ایران به عنوان پیشروی کشورهای اسلامی و به لطف انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد و مردم و مسوولان درکنار هم برای شکوفایی انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: با برگزاری شکوهمند چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه ریزی برای سال‌های آتی نیز به مردم ارائه می‌شود تا در دل مردم حس امید پررنگ‌تر شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت اقتصادی استان نیز گفت: نهاده‌های دامی یکی از موضوعات مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود چراکه علاوه بر تامین مواد اولیه دامداری‌ها به عنوان یکی از حلقه‌های اقتصادی استان، در حمل و نقل جاده‌ای هم تاثیر زیادی داشته و باعث درآمدزایی برای مردم می‌شود.

حسینی افزود: در مورد گمرکات و مبادلات مرزی، گردشگری و مباحث علوم پزشکی با توجه به طبیعت و آب و هوای استان ظرفیت‌های بالایی در استان وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و درآمدزایی برای مردم استفاده بهینه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با ارائه کارنامه اقتصادی چهل ساله انقلاب در استان، تمامی برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای تداوم راه انقلاب نیز برای مردم آگاه‌سازی می‌شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پیشنهادات خود در حوزه‌های اقتصادی برای برنامه‌های جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات