خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: کمیته امداد نقش بسیار مؤثری را در رفع و حل این مشکلات به‌خصوص حل بحران بیکاری در بین جوانان را با ارائه مشاوره، آموزش و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی دارد.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۵۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

کمیته امداد نقش مؤثری در اشتغال‌زایی و رفع بحران بیکاری در بین جوانان داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیمان ترکمانه در گردهمایی که با حضور نمایندگان مردم شهرستان‌های همدان، فامنین، ملایر و اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان برگزار شد، از همکاری همه‌جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کمیته امداد تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون نیازمندی در استان همدان در انتظار دریافت خدمت وجود ندارد و مددجویی در صف دریافت جهیزیه، کمک‌های موردی، تسهیلات کارگشایی و دیگر خدمات این نهاد قرار ندارد، ادامه داد: این مسئله حاصل تلاش و کمک‌های نمایندگان مجلس، همراهی دولت و زحمات کارکنان کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به اینکه اختلاف طبقاتی، بحران بیکاری به‌ویژه در بین جوانان کشور، ریزش سرمایه‌های اجتماعی از مشکلات اکنون در جامعه است، گفت: کمیته امداد نقش بسیار مؤثری را در رفع و حل این مشکلات به‌خصوص حل بحران بیکاری در بین جوانان را با ارائه مشاوره، آموزش و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی دارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از ارکان مهم در نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند در حل مشکلات پیش‌آمده در کشور کمک کند، ادامه داد: هرچقدر بیشتر به کمیته امداد توجه و از این نهاد حمایت شود، به کاهش بحران‌های پیش‌آمده توجه شده است و قدمی در رفع این مشکلات برداشته‌ شده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات