در نشست سیاسی پایگاه شهید باهنر از ناحیه روح الله یزد مطرح شد:

کشور‌های مستکبر به دنبال چپاول سرمایه‌های مادی و معنوی کشور‌ها هستند

به منظور بصیرت افزایی؛ پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر محله نجف آباد از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری نشست سیاسی نمود.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۲۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام متوسل در این جلسه گفت:کشور‌های مستکبر به دنبال منافع خود هستند زمانی محمد رضا شاه که نوکر و غلام حلقه به گوش آمریکایی‌ها بود وقتی از کشور ما فرار کرد و کشور ما را به مقصد آمریکا ترک کرد زمانی که آمریکا دید دیگر محمد رضا شاه به درد او نمی‌خورد و برایش منفعتی ندارد حتی اجازه ورود هواپیمای او را ندادند و هواپیمای حامل شاه ساعت‌ها بر روی آسمان کشور‌ها پرواز می‌کرد و هیچ کشوری اجازه ورود هواپیما را نمی‌داد و در نهایت در مصر هواپیما به زمین می‌نشیند. ولی حضرت امام (ره) با اقتدار از کشور فرانسه وارد کشور ما شد و حتی می‌توانستند هواپیما را روی آسمان مورد هدف قرار بدهند، ولی به خواست خداوند دشمنان هیچ غلطی نتوانستند بکنند و ایشان صحیح و سالم وارد کشور شدند و مردم با شوق وذوق به استقبال معظم له آمدند.
وی افزود: اینکه کشور آمریکا با کشور عربستان رابطه دارد به خاطر منفعتی است که از این رابطه می‌برد زمانی استعمار به صورت ظاهری و آشکار به چپاول کشور‌ها می‌پرداخت، ولی الان بصورت مخفیانه به چپاول کشور‌ها می‌پردازد؛ که محدوده این چپاول شامل مسائل مادّی، فرهنگی و معنوی است.
ارسال نظرات