خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت:انجام مشاوره های مناسب و مرتبط، برگزاری پیاده روی خانواده، همچنین در حوزه اطلاعات، شناسایی ۵۰۰ فروشنده، پاکسازی ۸ منطقه و کشفیات مواد مخدر از اقدامات قرارگاه جوادالائمه(ع) می باشد.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۰۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که به ریاست استاندار و با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:یکی از برنامه های هشت گانه بسیج موضوع آسیبهای اجتماعی با محوریت مواد مخدر می باشد و در همین راستا قرارگاه جوادالایمه در استان تشکیل شد.

وی گفت:با توجه به ماموریتها و اهداف این قرارگاه، بیش از سی جلسه در استان و ۴۲ جلسه در شهرستانها شکل گرفته که مهمترین محوربت این جلسات، شناسایی محلات آلوده بوده که در همین راستا ۱۲ محله در کل استان شناسایی شده است.

معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:فعالسازی قرارگاه های محلات، بصورت حضور مردم و معتمدین است که نقش مهمی در شناسایی آسیبهای محلات و نیز ارایه راهکارهای متناسب با آن داسیب های از سوی مردم محلات داشته است.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد:در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ۱۱۰ مربی آموزش های تخصصی دیده اند که در مناطق آلوده و آ موزش به گروههای هدف فعالیت چشمگیری داشته و در بیش از ۹۰ مدرسه حضور داشته اند.

وی افزود:برگزاری مراسمات مختلف در بحث آسیبهای اجتماعی با حضور دستگاه های مربوط و انتظامی و انجام مشاوره های مناسب و مرتبط، برگزاری پیاده روی خانواده، همچنین در حوزه اطلاعات، شناسایی ۵۰۰ فروشنده، پاکسازی ۸ منطقه و کشفیات مواد مخدر از اقدامات این قرارگاه می باشد.

معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد:همچنین اعزام ۴۶ معتاد مرد و زن به کمپهای ترک اعتیاد، واگذاری وامهای ۱۵ میلیون تومانی به بهبودیافتگان و ایجاد سالنهای ورزشی در مناطق آسیب پذیر از دیگر اقدامات قرارگاه جواد الایمه می باشد.

سرهنگ طاهرخانی گفت:ساخت اردوگاه درمان و صیانت معتادین جهت اشتغالزایی بهبودیافتگان،که اگر زیرساختهای این اردوگاه خوب پیش برود می توان اعتبارات خوبی را جذب استان کرد، از اقداماتی است که با جدیت پیگیر آن می باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها