فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان با بیان اینکه رسالت سپاه محدود به زمان و مکان نیست، گفت: هرکجا انقلاب ضرورت بداند سپاه به میدان می آید.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۹۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار اکبری در نخستین جشنواره علمی امام علی(علیه السلام) که در شهرکرد برگزار شد با تسلیت وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) اظهار کرد: یکی از ماموریت های سپاه حوزه علم و دانش است که در این حوزه بسیار خوب درخشیده است که می توان به دستاوردهای پزشکی، توانمندی های نظامی و دفاعی و... اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران باید نیازهای جامعه را بدانند بیان داشت: همان گونه که در حفظ و دفاع از انقلاب و میهن در دوران 8 سال دفاع مقدس تلاش کرده ایم باید در حوزه علم و دانش نیز همانگونه پیش قدم باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای انجام ماموریتها و کارها اصل نخست توکل به خداست چرا که هرکجا به خدا توکل داشته ایم موفق و پیروز بوده ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان بیان کرد: آمریکا از روز نخست به دنبال بر اندازی انقلاب اسلامی بوده است و در این راستا هر روزه برنامه ای مشخص خواهد داشت اما همیشه در تمامی عرصه ها با شکست روبه رو شده است.

سردار اکبری بیان داشت: برای رسیدن به موفقت و طی کردن پله های موفقیت اصل دوم داشتن اراده است که باید در وجود همه پاسداران وجود داشته باشد.

سپاه حافظ انقلاب است

وی افزود: پاسداران باید برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن باید با علم روز آشنایی داشته باشند  و از تجارب گذشتگان برای رسیدن به این مهم استفاده کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مسائل امنیتی امروزه با مسائل مختلف اقتصادی و علمی گره خورده است گفت: شهدا با جان و فداکاری خود دشمنان را از کشور خارج کرده‎اند و کشور را به امنیت پایدار رساندند ولی امروزه شاهد آن هستیم که برخی با ایجاد شبهه دنبال آن هستند که امنیت امروز کشور را به مذاکرات و مسائل مختلف ارتباط دهند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان با تاکید بر اینکه مردم سالاری دینی در کشور به خوبی وجود دارد، اظهار کرد: ما در بحث مردم سالاری دینی مشکلی نداریم اما در بحث دینی مشکلاتی وجود دارد چرا که هنوز به افرادی با ویژگی ظلم ستیزی، جهادی، دینی، انقلابی و .... دست نیافته ایم .

ارسال نظرات