خبرهای داغ:
27 منزل مسکونی ویژه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توسط سپاه شهرستان صحنه در حال احداث است.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۹۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، بسیج سازندگی همواره در اجرای طرح ‌های اقتصادی و برگزاری اردوهای جهادی و هجرت و در همه عرصه ‌ها اعم از اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه ‌ای، خدمات ‌رسانی، عمرانی، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدرسه ها پیشرو بوده و موفق به اجرای طرح های مختلفی در مناطق مختلف کشور شده که دستاورد تمامی این فعالیت‌ها ایجاد اشتغال برای جوانان بوده است.

شجره طیبه ای که طی بیش از یک دهه از تاسیس آن توانسته اقدامات خوبی را برای کشور به ارمغان آورد در شهرستان صحنه نیز این سال‌ها اقدامات خوبی انجام شده است. تعمیر و بهسازی بسیاری از مدرسه ها در قالب طرح هجرت و اجرای دهها طرح کوچک و بزرگ خود گواه این مدعاست.

ساخت‌وسازهای بسیاری در روستاهای مختلف و تعمیر و تجهیز مساجد در بخش‌ها و روستاها و... تنها گوشه‌ای از خدمات بی‌نظیر بسیج سازندگی در این شهرستان است که همه با دستان پر توان نیروهای بسیجی به ثمر نشسته است

یکی از بزرگترین دغدغه مددجویان مسکنی برای سکونت است

یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه عنوان کرد: من و خانواده ام از کمیته امداد و به ویژه سپاه که همیشه یاور مستمندان بوده است تشکر می‌کنیم چرا که اگر این نهادهای حمایتی نباشند زندگی ما بسیار سخت تر است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه های افراد تحت پوشش کمیته امداد مسئله مسکن است، تشریح کرد: رفع مشکل مسکن مددجویان به عنوان یکی از اساسی‌ ترین نیازهای این قشر محروم است.

 

این مددجو در پایان گفت: ما برای مسئولین کمیته امداد و سپاه شهرستان صحنه دعاگو هستیم که توجه به محرومین را در اولویت های کار خود قرار می دهند.

 

 

27 منزل مسکونی ویژه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توسط سپاه صحنه در دست احداث است

سرگرد پاسدار عابدین هادی جمیل، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان صحنه بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه شهرستان صحنه از ابتدای سال 97 تاکنون بر اساس وظایف ذاتی خود، ماموریت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی و ... در جهت محرومیت‌زدایی و کمک به پیشبرد اقتصاد ‌مقاومتی به انجام رسانده است.

وی رسیدگی به مناطق محروم و حضور در فعالیت‌های اجتماعی و مبارزه با محرومیت را از وظایف بسیج دانست و افزود: پروژه‌های عمرانی متعددی در راستای خدمات عمومی در دست اقدام است.

سرگرد پاسدار هادی جمیل اشاره ای به ساخت منازل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) داشت و خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از محرومین و محرومیت زدایی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه تعداد 27 منزل مسکونی 50 متری در روستاهای محروم در حال احداث است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان صحنه گفت: تا کنون 12 منزل ویژه مددجویان با پیشرفت 40 درصدی در حال ساخت است.

ارسال نظرات