خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ورزشکاران و مدال‌آوران در کنار خانواده شهدا گام بزرگی است که در مسیر ارزشی کردن ورزش کشور برداشته‌اند.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۹۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

حضور ورزشکاران در کنار خانواده شهدا گامی در مسیر ارزشی کردن ورزش کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در دیدار جمعی از ورزشکاران و مدال‌آوران با خانواده شهیدان «حاجی بابایی» اظهار داشت: حضور شما امروز در کنار خانواده شهدا گام بزرگی است که در مسیر ارزشی کردن ورزش کشور برداشته‌اید.

وی با اشاره به بزرگ‌منشی و روحیه پهلوانی ورزشکاران گفت: اگرموفق شدید مدالی دریافت کنیداز آن مهمتر مدال انسانیت و ارزش را دریافت کردید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از اینکه قهرمان این رشته و سبک شوید، قهرمان خودتان در مسیر الهی و انسانیت هستید.

شیهان شاهرخ قلعه دار رئيس سبك انشين كاراته کشور نیز در این دیدار گفت: اهدای مدال ورزشکاران به خانواده‌های شهدا دنباله راهی است که شهدا هیچ وقت فراموش نمی‌شوند و با این کارخود را به شهدا نزدیک می‌کنند که مانگار خواهد بود.

در این دیدار آقایان بنیامین قلعه‌دار، نفر اول مسابقات بین المللی آذربایجان باکو و روسیه، محمدامین رحیمی قهرمان هفت دوره مسابقات کشوری کاراته و محمد بخت آزا نفر سوم مسابقات سنگین وزن کشور مدال‌های خود را به پدر شهیدان «حاجی بابایی» اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات