خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

جهانی شدن اقتدار ایران اسلامی از برکت وجود شهداست

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اگر امروز اقتدار ایران اسلامی جهانی شده، همه از برکت وجود شهدا است، اظهار داشت: این افتخارات از برکت امنیت و آسایشی است که شهدا فراهم کردند.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۸۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

جهانی شدن اقتدار ایران اسلامی از برکت وجود شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول منعم در دیدار جمعی از ورزشکاران و مدال‌آوران استان همدان با خانواده شهیدان «حاجی بابایی» با بیان اینکه اگر امروز اقتدار ایران اسلامی جهانی شده، همه از برکت وجود شهدا است، اظهار داشت: این افتخارات از برکت امنیت و آسایشی است که شهدا فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در عرصه ورزش آن چیزی که ماندگار است توجه به موضوعات فرهنگی است، ادامه داد: اگر این مسائل اخلاقی و فرهنگی نباشد موقعیت‌ها و مدال‌هاخیلی زودگذر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به تحسین رهبر انقلاب از ورزشکار همدانی گفت: امروز به لطف توجه به جامعه ورزش شاهد قهرمانان و افتخارآفرینان هستیم از جمله بانوی محجبه، خانم حسینی که برگرفته از راه شهدا هستند.

وی بیان کرد: استان همدان با 17 میزبانی رقابت‌های کشوری در بین استان‌های کشور پیشرو است و توانستیم زیرساخت‌های ورزشی را توسعه بدهیم .

منعم مجموعه ورزشی شهید «حاجی بابایی» را بین‌المللی عنوان کرد و گفت: امروز باید بگوییم مجموعه ورزشی شهیدان «حاجی بابایی» در سطح آسیایی بوده و میزبان اردوهای مختلفی است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات