مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: پژوهش باید بر اساس نیاز جامعه باشد تا مورد استقبال مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۶۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در جمع نخبگان و پژوهشگران سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه( سلام الله علیها) داشتن تقوا را یکی از اصول اصلی پژوهش دانست و اظهار کرد: پژوهش باید توام با تقوا باشد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری، علامه طباطبایی از پژوهشگران به نام ما هستند عنوان داشت: این افراد بعد معنوی و علمی را در هم آمیختند و بر اساس نیاز جامعه به تحقیق و پژوهش پرداختند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تقوا لازمه کار تاثیرگذار است و هر پژوهشگری که بخواهد تحقیقات او در جامعه اثرگذار باشد باید این اصل را اجرایی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: هرگاه پژوهش توام با تقوا باشد منیت، خودخواهی و منفعت طلبی کنار می رود.

حسینی صدر با بیان اینکه کار باید برای رضای خدا انجام گیرد عنوان داشت: شهدا برای رضای خدا کار کردند و نامشان جاودانه شد.

وی با تاکید بر اینکه باید پژوهشگران بر اساس نیاز جامعه کار خود را انجام دهند، گفت: اگر از فعالیت و آثار فردی استقبال نشد باید بداند که آن بر اساس نیاز جامعه نبوده است.

این مقام مسئول پشتکار و تلاش را لازمه دیگر کار پژوهشی عنوان داشت و بیان کرد: یک پژوهشگر هرگز نباید دست از کار و تلاش بردار و نباید خستگی در آن رخنه کند.

ارسال نظرات