خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارایه داده که این خدمات ادای دین به آنها بود.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۵۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان با اشاره به برگزاری باشکوه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه‌ی ما بایستی تلاش کنیم تا این برنامه‌ها در شان مردم انقلابی به ویژه شهدا و ایثارگران برگزار شود.
وی با تشریح بخشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی 40 سال گذشته افزود: بنیاد طی این سال‌ها خدمات ارزشمندی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارایه داده که این خدمات ادای دین به آنها بود.
حقایق‌پور همچنین از معاونان و روسای بنیاد شهرستان‌ها خواست تا با انعکاس به هنگام برنامه‌های اجرا شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، دستاوردهای انقلاب را برای عموم مردم تشریح و بازگو کنند.
در این نشست اعم خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران طی 40 سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و بر تدوین و انتشار آن تاکید شد.
در نشست فوق همچنین پیرامون مشکلات درمان و بیمه ایثارگران بحث و در جهت رفع آن تدابیر لازم اتخاذ شد.
تاکید بر برگزاری جلسه‌های ستاد شاهد آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از دیگر مصوبات این نشست بود.
از آنجایی که تکمیل و اصلاح اصلاحات شناسنامه‌ای ایثارگران در سیستم سجایا حائز اهمیت می‌باشد راهکارهای انجام این مهم در جلسه مورد بررسی قرار گرفت
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها