خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق نهاوند از جذب 100 درصدی اعتبارات شهرستانی در مدیریت توزیع برق نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۴۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

جذب 100 درصدی اعتبارات شهرستانی مدیریت توزیع برق نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا شیردره در دیدار فرماندار نهاوند با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تشکر از مساعدت‌ها اظهار داشت: یک روز در هفته به همراه فرماندار نهاوند روستاگردی را داریم که در این سرکشی‌ها مشکلات روستاها بررسی و پیگیری می‌شود که مصوبات خوب و اجرایی داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مصوبات مربوط به برق انجام شده است، گفت: در حوزه صیانت از حقوق شهروندی نیز مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر ادارات نهاوند شده است.

مدیر توزیع برق نهاوند عنوان کرد: از اعتبارات نیز 235 میلیون تومان اعتبار شهرستان نهاوند در بخش نفت و گاز بود که 100 درصد جذب شد و یکی از اداراتی که به طور کامل جذب کرد مدیریت توزیع برق بود.

وی با اشاره به نصب 93 پایه برق در بخش خزل گفت: مقرر شده 50 میلیون تومان نیز از توازن برای برق نهاوند تخصیص یابد که این اعتبار برای توسعه و اصلاح و بهینه هزینه می‌شود.

شیردره با تأکید بر تأمین روشنایی بلوار جدید منتهی به سراب گیان و اصلاح شبکه بافت فرسوده گیان ادامه داد: روستای رزینی با 3 هزار مشترک برق به عنوان بزرگ‌ترین روستای شهرستان است که نیازمند اصلاح شبکه است که باید زمینی شود و اجرای این پروژه‌ها نیازمند اعتبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات