خبرهای داغ:
اتفاق افتاد:

امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان فنی حرفه ای و سازمان بسیج سازندگی استان قزوین

تفاهم نامه همکاری سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به امضا رسید.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۹۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز تفاهم نامه همکاری سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در دفتر سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به امضا رسید.
سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و تاکید بر این موضوع که اعتقاد عملی برای اجرای فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب لازمه پیشرفت جامعه است، عنوان کرد: یکی از یادگاری ها و چشم اندازهای ارزشمند امام راحل(ره) تشکیل بسیج مستضعفین بود.
وی مطرح کرد: امام خمینی(ره) می دانستند در کنار اداره جات مختلف مجموعه ای خدمت رسان نیاز است که نیاز های انقلاب و مردم را در زمینه های مختلف رفع نماید.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (ع) استان قزوین بیان کرد: شجره طیبه بسیج در روزهای جنگ تحمیلی، در بحث سازندگی، موضوعات فرهنگی و به انجام رساندن اقتصاد مقاومتی و هر موضوعی که نظام با آن سر و کار داشته، ورود پیدا کرده و ثمر بخش بوده است.
طاهرخانی توضیح داد: با مطالعه و مشاهده وضعیت جامعه بدیهی است که یک از دغدغه های اصلی قشر جوان کسب تخصص و به دست آوردن شغل است. اگر جوان ها در رشته های مورد نیاز تخصصی اجتماع یاد بگیرند و بتوانند در آن زمینه اشتغال داشته باشند واقعا کار ارزشمندی اتفاق افتاده است.
این مسوول گفت: پیش از این نیز بین سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بسیج سازندگی همکاری های بوده است و امروز می خواهیم به صورت رسمی تر و قانونمند این فعالیت ها را در پیش بگیریم.
طاهرخانی تاکید کرد: همه ما در هر جایی که باشیم عضوی از خانواده بزرگ بسیج هستیم و هیچ جدایی ای بین ما وجود ندارد؛ امیدواریم با بهره مندی از توانمندی آقای جلیلوند و حساسیت آقای الهبداشتی خروجی کار همان چیزی باشد که مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان فنی حرفه ای و سازمان بسیج سازندگی استان قزوین
ما یک خانواده هستیم و باید در جهت رسیدن به نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم
جلیلوند، مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین در این جلسه ابراز کرد: سازمان فنی و حرفه ای از ابتدای این همکاری، با بهره بردن از توانایی تمام معاونت ها تمام قد برای اجرای برنامه و دستیابی به هدف اشتغال پایدار با سازمان بسیج سازندگی همکاری کرده است.
وی گفت: ما بخشی از یک سازمان دولتی هستیم اما همه ما در هر جایگاهی خود را بسیجی می دانیم، همه ما یک خانواده هستیم و باید در جهت رسیدن به نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.
مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین خاطر نشان کرد: ما می خواهیم که در اجرای بیانات رهبری پیش قدم باشیم، پیش از این امکانات خود را به کار بسته ایم و از این به بعد هم این راه را ادامه خواهیم داد.
جلیلوند تصریح کرد: این تفاهم نامه می تواند کمک کند تا کارها با نظم بیشتری تداوم یابد، آموزش افراد می تواند توانمندی آنها را شکوفا نماید؛ البته آموزش های فنی حرفه ای یک راه میانبر برای رسیدن به تخصص هستند و مورد اقبال عومی نیز قرار گرفته اند لذا هر فردی که به تخصصی دست می یابد می تواند راحت تر بانک ها را برای ارائه تسهیلات مجاب نماید.
اشتغال پایدار زمانی رخ می دهد که افراد آموزشی پویا و پایدار ببینند
همچنین حمیدرضا الهبداشتی مسوول بسیج سازندگی استان قزوین در این برنامه اظهار کرد: بسیج سازندگی و سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین پیش از این تفاهم نامه ای با هم داشته اند که مدت زمان آن به پایان رسیده است، لذا در نظر داریم با بهینه سازی این قرارداد قدمی در جهت ایجاد اشتغال پایدار برداریم.
الهبداشتی ادامه داد: اشتغال پایدار زمانی رخ می دهد که افراد آموزشی پویا و پایدار ببینند، بسیج سازندگی این امکان را فراهم کرده است که این دو حلقه زنجیر به واسطه همکاری این سازمان ها به هم وصل شوند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها