خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت اصفهان بابیان اینکه دستگاه‌های دولتی کمتر به مسئله آب توجه می‌کنند، گفت: مسئولان برای مشکلات مردم اصفهان فقط حرف نزنند و برای حل مشکلات عمل کنند که ادامه این وضعیت برای مردم استان اصفهان قابل‌تحمل نیست.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۸۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله محمدتقی رهبر بابیان اینکه اهمیت مسئله آب امروز در استان اصفهان یک مسئله مهم و حیاتی است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: نه‌فقط آب کشاورزی، بلکه آب شرب در استان اصفهان هم دچار مشکل شدید است و وظیفه دولت است همان‌گونه که از مردم مالیات می‌گیرد و حقوق این ملت را بر عهده دارد، حداکثر تلاش را برای حل مشکلات آب انجام دهند.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: قول آقای رئیس‌جمهور به مردم سمنان برای انتقال آب از دریای خزر به این استان قابل‌توجه و تأمل است، این کار اگر انجام شود یا نه، امیدی به مردم این استان است.

وی با اشاره به سابقه طولانی استان اصفهان در تقسیم آب زاینده‌رود، افزود: اصفهان و زاینده‌رود ۴۰۰ سال سابقه تقسیم آب‌دارند که از زمان شیخ بهایی انجام می‌شده است و در این شرایط استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری درگیر مشکلات آبی هستند.

آیت‌الله رهبر بابیان اینکه بنده چند سال نماینده مجلس شورای اسلامی بودم و با همکارانمان تلاش‌های زیادی پیرامون آب زاینده‌رود کردیم، تصریح کرد: دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی کمتر به مسئله آب اصفهان توجه کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: این استان با تاریخ کهن و مردم فداکار و شهیدپرور که بیشترین شهید را برای انقلاب فدا کرده است حمایتی برای حل معضل آب نشده و نمی‌شود و وزارت نیرو مقصر اصلی این معضل است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به مقصر بودن وزارت نیرو در ایجاد معضل آب اصفهان که ریشه ۱۰ سال دارد، بیان کرد: وزارت نیرو نه از امروز و دیروز بلکه از ۱۰ سال قبل مقصر اصلی معضل آب اصفهان و باید این وزارت خانه که مسئول آب است باتدبیری پدرانه مشکل آب چند استان را حل کند.

وی با تأکید بر اینکه تنها کاری که نماینده مجلس پس از جلسات و پیگیری‌های متعدد که انجام دادند، همین استعفا است، گفت: در بودجه و اعتباراتی که برای آب است باید برای اصفهان بودجه قابل‌توجهی در نظر گرفته شود.

آیت‌الله رهبر اضافه کرد: زمانی که نمایندگان مجلس این حذف بودجه را می‌بینند و پاسخی برای مردم ندارند، مجبور هستند که استعفا کنند.

وی بابیان اینکه استعفای نمایندگان مجلس، حرکتی برای نشان دادن محرومیت اصفهان و مطالبات مردم و پاسخگویی به مردم است، تأکید کرد: باید جلساتی با حضور مسئولان کشوری همچون رئیس مجلس و … برای حل مشکلات مردم استان اصفهان برگزار شود.

امام‌جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه زمانی که خواسته‌های نمایندگان مجلس به نتیجه برسد، این نمایندگان به خدمت برای مردم به مجلس بازمی‌گردند، تصریح کرد: نمایندگان اصفهان در موضوع استعفا، کار خوبی کردند و اگر بنده هم نماینده مجلس بود در این لحظات هم کار نمایندگان اصفهان را انجام می‌دادم.

وی اظهار کرد: مسئولان برای مشکلات مردم اصفهان فقط حرف نزنند و برای حل مشکلات عمل کنند که ادامه این وضعیت برای مردم استان اصفهان قابل‌تحمل نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها