خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه به فرموده امام (ره) بسیج شجره طیبه است، گفت: این شجره طیبه باید دائما میوه دهد و میوه آن نیز تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۷۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند و چه زیبا گفت: بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی امام خمینی (ره): «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.»

امروزه تفکر بسیجی در بسیاری از مسائل و مشکلات چاره ساز است، بسیجیان با سعه صدر و تفکر و درایت سعی در انجام امور به بهترین شکل ممکن هستند.

حجت الاسلام رحمت الله صادقی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که بسیج شجره طیبه است، اظهار داشت: این بدان معناست که این درخت باید دائما میوه دهد و میوه این بسیج تفکر بسیجی است. زمانی این بسیج باید میوه‌اش در دانشگاه‌ها چیده شود که میوه علم است، گاهی میوه آن باید در جنگ چیده شود و ۸ سال در مقابل همه دنیا بایستد. زمانی هم در مقابل تحریم‌ها می‌ایستد.

بسیجی مبتکر اختراعاتی است که مردم به آن نیاز دارند

وی با بیان اینکه بسیجی مبتکر اختراعاتی می‌شود که مردم به آن نیاز دارند، خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی تلقی می‌شود که یک ارتش مردمی با انسجام بسیار خوبی است، در زمان تشکیل بسیج در ایران ارتش‌های گوناگونی در سرتاسر جهان فعالیت می‌کردند که هر کدام متکی به نیرو‌ها و سازمان‌های ویژه‌ای بودند، اما تشکیل بسیج فلسفه دیگری داشت.

مسئول نهاد نماینده، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان ادامه داد: دشمنان ایران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب مقدس جمهوری اسلامی دشمنی خود را با این نظام نشان داده و با پی‌ریزی حوادث گوناگونی از جمله حمله هوایی طبس، کودتا‌های مختلف و جنگ تحمیلی ۸ ساله، به هر نحوی قصد ضربه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی را داشتند و این در حالی است که از جمعیت ۳۶ میلیونی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ میلیون بسیجی در کشور ما وجود داشت.

بسیج از ارکان مهم پیروزی در جنگ تحمیلی بود

وی گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج در عرصه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی وارد عمل شد و با فعالیت جهادی یکی از ارکان مهم پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بود، در آن زمان از بالاترین تا پایین‌ترین افراد تشکیل دهنده نظام جمهوری اسلامی بسیجی بودند و با روحیه بسیجی و جهادگرانه پیروزی‌های بزرگی را به وجود آوردند.

صادقی تصریح کرد: در این زمان نیز رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای همکاری با دولت اعلام آمادگی کرده و هر کجا یک فرد بسیجی با روحیه بسیجی وارد میدان عمل شده موفقیت‌های بسیار زیادی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: در این زمان نیز که مشکل اقتصادی اصلی‌ترین مشکل کشور ایران محسوب می‌شود، ورود تفکر بسیجی به مراکز صنعتی باعث پیشرفت خواهد شد و بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد، بایستی با روحیه جهادگری و افزایش بصیرت در بدنه نظام و جامعه وابستگی خود را به کشور‌های بیگانه از بین ببریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها