مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار مشهد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه ۴ سپاه ناحیه عمار مشهد همزمان با فرخنده سالروز میلاد امام حسن عسکری (سلام الله علیه) در مسجد پنجتن (ع) مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۷۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین احمدی در جمع مسئولین ناحیه و حوزه‌ها و سایر بسیجیان اظهار داشت: هرکس عالِم و آگاه به زمانه‌ خویش باشد؛ هوشیار نسبت به توطئه‌ها و شبهات زمانه است و می‌تواند سر بزنگاه‌ها تکلیف واقعی خود را تشخیص داده و به مرحله‌ی اجرا بگذارد و نهایتا عاقبت به خیر شود و در غیر این صورت در مسیر سختی‌ها و گرفتاری‌ها و آزمایشات توان ندارد و کم‌کم از میدان به در می‌رود.
 
وی افزود: نهاد بسیج از معجزات انقلاب اسلامی است. بسیج مثل خود انقلاب رشد کرد و با شاخصه‌هایی نظیر معرفت، بصیرت، مقاومت و ایستادگی حرکت کرد. امام خمینی (ره) فرمودند «اگر ندای تفکر بسیجی در کشوری طنین انداز شود؛ دست طمع جهان خواران کوتاه می‌شود» . تفکر بسیج که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است باید گسترش پیدا کند تا به اهداف بلندی که امام راحل (ره) ترسیم کردند نزدیک بشویم، اما اگر در این مهم کوتاهی کردیم و از توطئه‌های دشمنان ترسیدیم، به اهداف خود نمی‌رسیم.
 
احمدی در پایان سخنان خود خطاب به بسیجیان گفت: امام خمینی (ره) به خلوص و صفای باطنی شما بسیجیان غبطه می‌خوردند.

در ادامه جلسه فرمانده سپاه ناحیه عمار  ضمن اشاره به درگذشت شهادت گونه سردار منصوری، ایشان را فردی متواضع متدین و با اخلاص یاد کرد.
 
سرهنگ پاسدار گرایلی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار منصوری طی سال‌های دفاع مقدس یاد کرد و گفت:  در بسیج تودیع و معارفه نداریم بلکه تکریم و معارفه داریم. کار و تلاش برای نظام و انقلاب و ولایت خیلی زود دیر می‌شود. امروز رهبری و بسیج مانده است؛ دنبال هیچکس نباید بگردیم و جواب دشمنان را باید تفکر بسیجی و مدیریت انقلابی بدهد.
 
وی گفت: امروز همه‌ هستی اسلام به انقلاب وابسته است و انقلاب به بسیج و تفکر بسیجی وابسته است. انقلاب معجزه‌ الهی است. باید ببینیم کجای انقلاب قرار داریم و وظیفه‌ی ما چیست؟! اگر کم بگذاریم؛ خیلی زود دیر می‌شود.
 
در پایان ضمن تکریم و تشکر از زحمات سرگرد پاسدار حسین گرمابی در مدت تصدی مسئولیت فرماندهی حوزه؛ سروان پاسدار محسن عطاریان  به مسئولیت سرپرست فرماندهی حوزه ۴ منصوب و معارفه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار