خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از آغاز طرح توسعه حرم مطهر طفلان مسلم(س) از هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۶۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حامد کبودوند رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات در حاشیه همایش تجلیل از خادمان ستادبازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توسعه حرم طفلان مسلم(س) بعد از چندین سال کار کارشناسی مصوب شده و از هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی افزود: هم اکنون مساحت حرم مطهر 3 هزار و 700 متر است که با اجرای این طرح به بیش از 23 هزار متر خواهد رسید.
کبودوند ادامه داد: مردم استان قزوین از دیربازخود را در قبال بازسازی حرم طفلان مسلم مسئول می دانستند و ارادت خاص مردم به استان قزوین به این حرم مطهر و طفلان، مربوط به چندسال اخیر نیست بلکه از دیرباز شاهد حضور مردم قزوین در شهر مسیب و عرض ارادت به این طفلان هستیم.
رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات استان قزوین اضافه کرد: در این طرح شاهد توسعه همه جانبه حرم بوده و تمام ساخت و سازها بر اساس طرح جامع توسعه خواهد بود.
وی بیان کرد: اجرای این طرح نیازمند همت علوی و همراهی همیشگی مردم است و تلاش خواهد شد تا در حد امکان از تمام ظرفیت‌های استان قزوین برای توسعه حرم استفاده شود .
گفتنی است استان قزوین از سال 82 مسئول بازسازی حرم دو طفلان مسلم(س) در شهر مسیب عراق بوده است و تا به امروز نیز با همت خیرین و عاشقان اهل بیت(س) در قزوین شاهد اقدامات ارزنده‌ای در این شهر بوده‌ایم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها