خبرهای داغ:
هنر انقلاب مستضعفان بوده که آزادی در برابر رعایت موازین را به سطح جامعه تسریع داده تا مستضعفان در برابر زیاده خواهی کسانیکه خلق و خوی کدخدا دارند به راحتی قد علم کنند.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۶۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اخراج نماینده سروان از گمرگ به دلیل هتاکی و زیاده خواهی هرچند چهره ناخوشایندی از دسته گل های امید به نمایش گذاشت، اما از زاویه انقلاب و دستاوردهایش می توان بدان نگریست.
نماینده مجلس با هتاکی خواهان اطاعت امر از وی هستند که یک کارمند ساده به لطف انقلاب اسلامی و آزادی بیان به وی می گوید که بنده از شما دستور نمی گیرم!
در ادامه یک جوان بدون توجه به جایگاه وی، وقتی متوجه می شود نماینده مجلس است با شجاعت تمام و بدون کمترین احساس خطر از ناحیه قدرت وی را با تحقیر بیرون می کند.
این هنر انقلاب اسلامی و انقلاب مستضعفان است که شهروند معمولی و کارمند ساده گمرک یا بانک می تواند در برابر عالیترین مقام قانونگذار و نظارت مقاومت کرده و در برابر هتاکی و بی حرمتی وی اورا متنبه کند.
هنر انقلاب مستضعفان بوده که آزادی در برابر رعایت موازین را به سطح جامعه تسریع داده تا مستضعفان در برابر زیاده خواهی کسانیکه خلق و خوی کدخدا دارند به راحتی قد علم کنند.
آزادی بیان را می توان در دیدار با عالیترین مقام کشور مشاهده کرد که یک روحانی با تندی و فریاد سخن می گوید. یک دانشجو شخص رهبری را خطاب قرار می دهد و با لبخند و سعه صدر رهبر انقلاب مواجه می شود.
انقلاب دست خان و خان سالار ها را کوتاه کرده و کسانیکه با ادامه روند انقلاب مخالف هستند به دنبال روزهایی هستند که یک گروهبان ژاندرمری یا شهربانی یک خیابان آدم را به خط می کردو یک طرفه حکم صادرمی کرد.
افرادی که با ندای بی بی سی و منافقین به تخریب انقلاب می پردازند خوب می دانند که انقلاب با آگاهی بخشی به مردم و آزادی مشروع بر مبنای اسلام بسیاری از زیاده خواهان را مهار کرده یا با امضای دمکراتیک از قطار قدرت پیاده کرده است.
دون پایه ترین شخص کشور در برابر بالاترین مقام می ایستد و حرفهایش را بدون واهمه می زندو مانند رژیم منحوس پهلوی به خاطر اعتراض به ورود نیکسون دانشجویان را با رگبار و گلوله بایکوت نمی کنند.
انقلاب یعنی ۹ماه کشور را در فتنه ۸۸ به آشوب بکشانی اما حکومت نظامی و وضع فوق العاده اعلام نشود اما در فرانسه با یک ترور تانک ها تا ۳ماه در خیابانها رژه می روند. انقلاب یعنی امنیت حتی در طول ۸ سال جنگ.
انقلاب یعنی آزادی در برابر تمام زندانبانهای مستکبر عالم.
انقلاب را با همه تلخ و شیرینش دوست بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها