سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت سردار منصوری را تسلیت گفت

در پی عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه امام رضا (علیه السلام) پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۳۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در پی عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه امام رضا (علیه السلام) پیامی صادر کرد.
 
(انالله واناالیه راجعون)

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور و پس از آن در سنگر‌های گوناگون از جمله فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپری و هماره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی‌های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.
باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه امام رضا (ع)؛ فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان‌های خراسان، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدارسیدجواد کمالی
مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه امام رضا (علیه السلام)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار