خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور مراسم سوگواری سالروز وفات بی بی دو عالم سرچشمه هدایت حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری هیات های مذهبی ازجمله با همت حضرت علی اکبر(ع) در هندیجان ودر بخش چم خلف عیسی و حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) با حضورقشرهای مختلف مردم ، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا ورزمندگان همراه با سخنرانی ، برپایی ایستگاه های صلواتی و مداحی در شهرستان هندیجان برگذار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۰۱۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در شب دوشنبه مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)در هندیجان وبخش ها و روستاهای شهرستان همراه با سینه زنی و سخنرانی با شکوه خاصی برپا شدند.

 

در مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) که در حسینه اهلبیت(ع) هندیجان با همت هیات حضرت علی اکبر(ع) حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه جدید شهرستان هندیجان در موردبزرگواری و کرامات و راه وروش رفتاری و تقوا و دانش حضرت معصومه (س) برای حاضرین در مجلس سوگواری حضرت، ایراد به سخنرانی نمودند.

 

در این مراسم سوگواری مداحان حاضر در مجلس قبل از سخنرانی امام جمعه جدید هندیجان با شور خاصی شروع به ذکر مصیبت در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) نمودند که حاضرین در مجلس عزاداری استقبال خوبی داشتند و حضور جوانان ، نوجوانان و نونهالان در مجلس سوگواری حضرت مورد توجه حاضران بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها