جلسه هماهنگی حماسه 9دی با حضور جمعی از مسئولین در در دفتر امام جمعه ایوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۸۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی حماسه 9دی با حضور جمعی از مسئولین در در دفتر امام جمعه ایوان برگزار شد

"حجت الاسلام حیدری  "؛امام جمعه شهرستان ایوان، در جلسه ای که به منظورهماهنگی جهت برنامه های حماسه های حماسه بزرگ 9دی صورت گرفت ،با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه 9دی  در تاریخ ماندگار شد گفت: قیام9دی یک حماسه است،قیامی که در تاریخ ملت ایران ماندگار شد.این روز، روزبصیرت و حمایت از ولایت است

وی افزود: حماسه بزرگ 9دی روز پنجشنبه با حضور گسترده مردم با بصیرت شهرستان درمسجد امام حسن مجتبی (ع)) راس ساعت 10صبح بر گزار خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: لازم و ضروری است که فضاسازی به این مناسبت به صورت گسترده در سطح شهر صورت گیرد،هر چند خوشبختانه در فضای مجازی تبلیغات خوبی صورت گرفته است.

وی بیان داشت:انشالله مردم و مسئولین  با بصیرت شهرستان با حضور خود در این مراسم حماسه ای دیگر خلق خواهند کردو با رهبر فرزانه انقلاب بیعتی دوباره خواهند داشت.

در ادامه سرهنگ "عارف یاسمی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان، اظهار کرد: 9 دی مظهر بصیرت و یوم الفصل بین خودی و غیرخودی هاست،گرامیداشت 9 دی از جمله برنامه هائی است که نظام را بیمه می کند، مردم بیشتر و پیشتر از خواص ناآگاه به ندای ولایت لبیک گفتند.

سرهنگ یاسمی ضمن دعوت از حضور گسترده مردم و ترغیب برای لبیک به ندای دیده بان بصیر نظام گفت: باید مردم پرشور دراین بیعت حاضر شوند و نگذارند آرمانهای شهداء در غربت بماند.

در پایان حاضرین به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.

 

ارسال نظرات