سعید عاکف در اراک:

کتاب "مزار شریف" حاصل عمر سعید عاکف است/ "خاک های نرم کوشک" تأثیر گذارترین کتاب در حوزه دفاع مقدس

نویسنده کتاب ملاقات تصریح کرد: در کتاب مزار شریف موضوع فضای مجازی با نگاهی دیگر گفته شده است که این کتاب در حقیقت حاصل عمر سعید عاکف است.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۳۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سعید عاکف نویسنده برتر در حوزه دفاع مقدس در نشست صمیمی و جشن امضای کتاب در "کتاب طلائیه" گفت: چهار جلسه دیگر به غیر از جلسه خاک های نرم کوشک خدمت حضرت آقا رسیدیم و غیر از آن در مکتوبات و پاسخ نامه ها مثل حوزه های علمیه و موسسات و هیئت های رزمندگان ایشان کتاب را عنوان می کنند.

وی افزود: ما مردود به دفاع مقدس نشدیم یعنی کم بصیرتی است که جریان هایی که شماتت و شیطنت حتی در داخل انجام می دهند که آدم خودش را محدود کند و بگویند ما دیگر کاری نداریم.

نویسنده کتاب خاک های نرم کوشک اظهار داشت: متاسفانه شرایط جوری پیش می رود که جمعیت شیعیان به اقلیت تبدیل می شود،جوانان شیعه اولین کسانی بودند در بحث دفاع از حرم در سوریه حاضر شدند،به دلیل وجود جنایت های سلفی ها و داعش در سوریه ابتدای این جنگ کمتر کسانی جرأت رفتن به آنجا را پیدا می کرد.

وی افزود: یاد شهید غضنفر رکن آبادی را گرامی می داریم،ایشان زحمات بسیار زیادی در سوریه کشیدند و به همین خاطر صهیونیست ها همیشه دنبال ترور او بودند،اینقدر به خون این بزرگوار تشنه بودند که جریانی مثل منا می تواند هرفی برای کشتن ایشان و امثال ایشان باشد.

نویسنده کتاب هالوهای فرهنگی بیان داشت: دشمنان ملت ایران توان جنگیدن و مبارزه رودررو ندارند و فقط می توانند از طریق جریانات نفاق به ما ضربه وارد کنند،از درون برنامه ریزی می کنند و می زنند،شهید رکن آبادی از جمله شخصیت هایی بود که پوست تکفیری ها و وهابیت را کنده بود.

وی افزود: دفاع مقدس را دست مایه ای قرار دهیم و با آن بتوانیم از این جریانات امروزه عقب نمانیم.

نویسنده کتاب شهید امیر عباسی تصریح کرد: متاسفانه شیعیان موضوع کاهش جمعیت را جدی نمی گیرند،در صورتی که جریانات دیگر مثل سنی ها و سایر ادیان دیگر رشد بالایی از نظر جمعیتی داشته اند به طوری که پیرترین دختر سنی ها برای ازدواج 13 سال و پیرترین پسر برای ازدواج 16 سال سن دارند،که این موضوع در چاپ 190 به بعد خاک های نرم کوشک مطرح شده است.

وی افزود: کتاب "کاهش جمعیت آسیب بزرگ بر پیکره مسلمین" از علامه سید حسن تهرانی که سنگ بنای انقلاب را نهادینه کردند این موضوع را تأکید داشته اند.

نویسنده کتاب هاجر در انتظار خاطر نشان کرد: متأسفانه در ایران افتخار می کنند که زمین های کشاورزی را به امور دیگر واگذار کنند در حالی که در کشورهای اروپایی یک وجب زمین کشاورزی مثل گنج است و مردم حسرت آن را می خورند.

وی افزود: نسل شیعه چرا به این روز درآمده است؟ جریان انقلابی باید این موضوع را برای خود دغدغه قرار دهد.

نویسنده کتاب نسیم تقدیر بیان داشت: قبل از کتاب خاک های نرم کوشک کتابی به این تأثیر گذاری در حوزه دفاع مقدس نداریم و در حقیقت این کتاب خط شکنی کرد.

وی افزود: اگر بنا این است که سراغ کتاب برویم که باید برویم و تمام این ابزارهای نوین مذخرف و عامل گسترش فساد است پس باید برای آن برنامه داشته باشیم،اگر قرار بر این بود کتاب نابود شود آخرین معجزه خداوند در قالب کتاب قرآن ارائه نمنی شد.

نویسنده کتاب مسافران ملکوت ادامه داد: چرا ادبیات آمریکای لاتین و اروپایی ها اینقدر قوی است؟ برای اینکه از معجزات کتاب آگاه هستند و می خواهند با ابزارهای نوین جدید آن را مستقلا برای خود انحصار کنند.

وی افزود: کتاب آیینه جادو شهید سید مرتضی آوینی قدرت قلم شهید آوینی را نشان می دهد،این شهید بزرگوار در آن زمان صداوسیما را به لجن زار تعبیه می کنند،یک نمونه از نقدهای این بزرگوار همین عدد دو که در بین رزمندگان به عنوان علامت پیروزی باب شده بود ایشان ثابت کردند که این علامت کمونیست ها است.

نویسنده کتاب گمشده ی مزار شریف اظهار داشت: شهید آوینی بسیار بی ادعا بود و به همین دلیل رهبری به ایشان سید شهیدان اهل قلم می گفتند.

وی افزود: یک مقدار باید نگاه هایمان را عوض کنیم و این ابزارآلاتی که دشمنان شیطان صفت استکباری برایمان درست کرده اند را کنار بگذاریم.

نویسنده کتاب ملاقات تصریح کرد: در کتاب مزار شریف موضوع فضای مجازی با نگاهی دیگر گفته شده است که این کتاب در حقیقت حاصل عمر سعید عاکف است.

وی افزود: کشورهای اروپایی برای فرزندان خود یک مانیتور آن هم در حضور والدین و روزی نیم ساعت در نظر گرفته اند و هفته ای 17 ساعت هم می توانند از گوشی استفاده کنند ولی بلایی بر سر جوانان ایرانی آورده اند که بدون گوشی نمی توانند زندگی کنند.

نویسنده کتاب جای خالی خاکریز بیان کرد: قرآن برای چی اینقدر تأکید به عقل می کند؟ باید عاقلانه عمل کنیم، اگر می خواهیم نماز صبحمان را از دست ندهیم این گوشی ها را باید کنار بگذاریم.

وی افزود:اگر بخواهیم دنبال این ابزارهای شیطانی راه بیفتیم از اصل خودمان باز می مانیم،گوشی های موبایل یک چاه تاریک هستند که انسان را به دنبال خود می کشانند و می گویند بیا... بیا و همه آن پوچ است.

نویسنده برتر دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دوستداران انقلاب و اسلام این تفکرها را ترویج دهند تا مردم به جای استفاده از بازی های رایانه ای و تغییر ذائقه ای که برایمان درست کرده اند به اصل خود بازگردیم.

وی افزود: اصل مشتری های غذاهای تراریخته ای که دشمنان برایمان درست کرده اند شیعیان هستند.

نویسنده کتاب این سردار آسمانی تصریح کرد: چرا شیعیان کمبود جمعیت را جدی نمی گیرند؟ در صورتی که مسیحی وجود دارد 17 بچه و سنی ها بیش از 90 بچه و وهابی ها بیش از 50 بچه دارند،موضوع افزایش جمعیت برای همه مهم شده است ولی برای شیعیان هر روز بی اهمیت تر می شود.

وی افزود: مسجد در اوایل انقلاب رونق زیادی داشت،مساجد مملو از جوان ها و کودکان بود ولی متأسفانه الان فقط پیرمردها در مساجد حضور دارند.

نویسنده کتاب حکایت زمستان اظهار داشت: کتاب مزار شریف ما را به سمت آسیب های شیعیان می کشاند،ما در معرض حملات تروریستی قرار گرفته ایم و این موضوع مفصل در کتاب آمده است و این کتاب را به مسئولین جهت بیدار باش رساندیم ولی گوش شنوایی وجود ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خداوند متعال می فرمایند از طریق تقوا می توان روی مردم تأثیر گذاشت ولی با وضعیت امروز فیلم و سینما دیگر نمی توان روی مردم تأثیرگذاری کرد،نویسندگان غربی فقط در حال تلاش هستند آثار آوینی را از بین ببرند و آن را در نزد ملت ایران ترور شخصیتی کنند.

ارسال نظرات