جانشین سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: رسانه‌ها خالق مدل‌های ارزشی و رفتاری هستند و سواد رسانه‌ای می‌تواند مصرف رسانه‌ای ما را هدفمند کند.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۵۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

رسانه‌ها خالق مدل‌های ارزشی و رفتاری هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان بهار اظهار داشت: ابزارهای ارتباطی و الکترونیکی تاثیرات عمیقی بر شکلدهی افکار عمومی دارند و در جنگ نرم رسانه‌ها نقش اصلی را بر عهده دارند.

وی ابراز داشت: امروز نقش رسانه‌ها در انتقال اخبار به مخاطبین بسیار آسان شده است.

جانشین سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: امروز رادیو، تلویزیون، مطبوعات، سینما، اینترنت، تلفن‌های همراه نقش مهمی در انتقال پیام به مخاطبین دارند.

وی تاکید کرد: القا و تقویت ارزش‌ها، باورها، سنت‌ها، معیارهای رفتاری و نشان دادن واقعیت‌ها از وظایف رسانه‌ها است و می‌تواند تاثیرگذار باشد.

سرهنگ هندی‌ورکانه به فراگیر بودن سواد رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها خالق مدل‌های ارزشی و رفتاری هستند و سواد رسانه‌ای می‌تواند مصرف رسانه‌ای ما را هدفمند کند.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک سازمان از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد.

جانشین سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و همنوایی و هم سازی آنها ارتباط دارد و روابط عمومی‌ها می‌توانند نهادها را ارزیابی و منعکس کرده و مشخص کنند روش‌ها و نقص‌های دستگاه از کجاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات