خبرهای داغ:
تبلیغات، اساس کار فرهنگی است و می‌توان با تبلیغ کردن ارزش‌های انقلاب را در جامعه زنده کرد و به نسل آینده انتقال داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۸۲۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان فرهنگی و تبلیغات بنیاد استان گفت: شما کارکنان فعالیت‌های خوبی را در حوزه فرهنگی و تبلیغات انجام می‌دهید.
وی افزود: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته باید کارکنان نسبت به مستندسازی آنها اقدام کنند ولی در این حوزه ضعف‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تبلیغات، اساس کار فرهنگی است و می‌توان با تبلیغ کردن ارزش‌های انقلاب را در جامعه زنده کرد و به نسل آینده انتقال داد.
حقایق‌پور با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه‌ی این مناسبت مهم و تاریخی هستیم بایستی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حوزه تبلیغات و فرهنگی، برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم.
این مسوول افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره‌ی شهدا به مردم یکی از مهمترین رسالت بنیاد است به همین دلیل باید در این حوزه نقش پررنگی داشته باشیم.
وی به مشارکت مسوولان واحد فرهنگی و تبلیغات بنیاد استان قزوین با مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: با تقویت این مشارکت می‌توان اقدامات موثرتری را در راستای برنامه‌های ترویجی و فرهنگی انجام داد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نصب تابلوهای تصاویر شهدا در کوچه‌ها و برگزاری یادواره‌های شهید را در زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان در جامعه موثر دانست.
گفتنی است: در این جلسه، کارکنان فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مسایل و مشکلات خود را با مدیرکل بنیاد استان در میان گذاشته و در جهت رفع آنها پیشنهادات خود را ارایه کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها